Маркетинг трикове в любовта

Този текст няма нищо общо с широко разпространената съвременна практика млади и хубави жени да продават телата и любовта си!

Дори и никога да не ви е хрумвало, но между търговията и любовните отношения има много общо. Това е теорията на Джес Маккан. Тя не е психолог, а търговски агент, автор на книгите “Любовта е сделка”, “Защо го загуби още при първото “здравей”, “Съвети как успешно да сключиш сделката на живота си”. Джес подчертава, че ключът към успешните бизнес преговори и щастливите връзки е един и същ – умението да продаваш. И ни съветва как да го усвоим.

Не забравяйте
Не можете насила да накарате някого да ви обича, но чрез техниките от търговията може да накарате някой да остане с вас достатъчно дълго, за да ви опознае и да имате време да прецените дали двамата наистина си подхождате.

Обичайте продукта. Това е най-успешната стратегия в търговията – ако вие сами харесвате продукта и клиентите ще го почувстват. Същото е и в запознанствата – мъжете се възхищават на жени, които са наясно със себе си и са удовлетворени. Не се притеснявайте да имате собствено мнение.

Не оставяйте на емоциите да замъглят преценката ви. Успешните търговци правилно преценяват клиентите си, затова и вие правете като тях – обмисляйте разумно на какъв етап се намира връзка ви и постъпвайте уместно. Не можете да принудите някого да се влюби във вас, като му повтаряте колко много се нуждаете от него. Все едно да се опитвате да продадете кола с думите: “Нямате представа колко много ми трябва тази комисионна”.

Бъдете интересна! Представете си, че сте кабелна телевизия. Не предлагайте само канал за светски клюки, а дайте на мъжа разнообразие – и спортен канал, и новинарски, и кулинарен, и еротичен.

Поднесете продукта във възможно най-подходящата опаковка. Винаги се старайте да изглеждате възможно най-привлекателна (това обаче не означава разголена). Ключовото е не толкова да сте перфектна, а да сте различна. Ако на един рафт има десет розови продукта и само един черен – той веднага ще грабне вниманието ви. Така че се откроявайте от тълпата.

Използвайте фактора УЗЕ (усмивка, зрителен контакт, енергия), който всички търговци прилагат. Тоест не бъдете прекалено недостъпна. Мъжете имат нужда от знак, че имате желание и проявявате интерес към тях.

Научете се как да обръщате внимание на другия. Добрите търговци винаги изслушват внимателно и се стараят купувача да говори през повечето време. Това е златно правило при срещите – парадоксално, но когато позволите на другия да говори повече, вие изглеждате интересна личност.

Прилагайте трика на огледалния образ. За да се чувства удобно клиентът, търговците често го копират – правят същите невербални действия като него, говорят със същия тон, седят в същата поза. Това предразполага отсрещната страна и освен това действа безотказно и при романтични срещи.

Използвайте “Ефектът на Джоунс”, който гласи: “Хората искат това, което другите имат”. Не случайно търговците казват: “Всички си поръчват този модел. Вчера дори съседът ви прояви интерес”. Затова покажете на мъжа, че сте харесвана жена и не сте отчаяна и копнееща единствено за неговото внимание. Прилагайте го обаче внимателно, без да стигате до крайности.

Не казвайте цената предварително. Добрите търговци никога не казват цената на продукта, преди да са представили всичките му качества пред потенциалния купувач. Прилагайте го в отношенията си – не подхождайте рано към темата за брак, не питайте мъжа на къде отиват отношенията ви, не го притискайте за обвързване и той сам ще ви го даде.

Не приемайте нищо за даденост! Това е най-важното правило в продажбите. Ако се отпуснете и сте спокойни, че клиентите ви винаги ще си стоят при вас, без да полагате усилия да ги задържите, рано или късно, ще ги изгубите. Това важи на сто процента и в брака. Той изисква всекидневни усилия и грижи.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене