Най-новият модел на KTM - 790 DUKE

В шоурума на Еди Мото Център вече е най-новия представител в семейството на КТМ - KTM 790 DUKE. Основната цел на австрийската компания с новия KTM 790 DUKE е да съчетае практичността на реалния свят с максималното улично представяне, обединявайки ги, за да предизвика всичко, с което търсещите тръпка мотоциклетисти биха могли да се сблъскат на пътя.

Опитните ездачи знаят, че атрибути, като ниското тегло, съотношението мощност/тегло и голямата гъвкавост могат да надделеят над чистото ускорение в много ситуации. Ето защо, новият модел е насочен главно към любителите на улични мотоциклети и ценителите, търсещи тръпката от предизвикателните маршрути. Очакванията са, да бъде оценен и от много завръщащи се ездачи, които са по-заинтригувани от авангардния дизайн, отколкото от ретро маските, търсейки балансиран пакет от резултати, гъвкавост, добри характеристики и стойност.

DUKE 790 ще бъде желан мотоциклет и за начинаещите ездачи, ориентирани към представянето и стилната визия. Това включва и ездачи, преминаващи над 125 и 390 куб.см, но също и нови, обучаващи се в категория А2, за които KTM предоставя специална версия от 95 к.с.наречена KTM 790 DUKE L – позволяваща ограничение от 44 к.с., с които да отговори на изискванията за лиценз А2.

Това не е мотор за срамежливи ездачи – той е за хора, изискващи страхотно представяне и динамика, съчетани със зашеметяващ външен вид. В същото време DUKE 790 е повече от практичен - освен да избягате от ежедневието за няколко часа или дни, с него може да извлечете удоволствие и от придвижването в градска среда.

Ядрото на KTM 790 DUKE е чисто новият двигател LC8c. Това е първият паралелен двуцилиндров двигател на KTM. Той има вместимост от 799 куб.см, два разпределителни вала и предоставя 105 к.с при 9000 об/мин. LC8c означава Liquid-Cooled, 8 valves, compact, подходящо описание,тъй като всъщност е най-компактният двуцилиндров от своя клас и е дори по-тесен от някои настоящи двигатели с много по-малка вместимост. В същото време, въпреки цялата компактност и тегло, инженерите на КТМ успяха да включат два високоефективни балансиращи вала, за да се сведат до минимум вибрациите.

И не на последно място, високотехнологичния модул за управление на двигателя и ел. контролираното подаване на газта са ключови елементи за новия KTM 790 DUKE, предоставящи най-модерните и всеобхватни системи за помощ на водача, от този клас на пазара днес.

CORNERING ABS със SUPERMOTO ABS - Минимизиран е един от най-големите рискове при каране на мотоциклет – завиването с ABS отчита намаляващата спирачна сила, която гумите могат да отстоят, докато ъгълът на наклон се увеличава. Това дава на всеки ездач да достигнне цялата налична спирачна сила във всяка ситуация на каране, позволявайки силно спиране при наклонен мотор, без това да предизвика изправяне на мотора или загуба на сцепление с пътната настилка. Ексклузивно от КТМ, и защото никоя друга марка не работи по този начин – Supermoto ABS позволява на водача да заключи задното колело ако и когато пожелае, докато ABS функцията остава напълно активна за предното колело.

QUICKSHIFTER+ улеснява превключването на скоростите надолу и нагоре без да е необходимо ездача да натиска лоста на съединителя, като по този начин позволява ръката да остане на ръкохватката, за по-безопасно управление.

TRACK MODE водачът може да конфигурира режимите, предлага се достъп до няколко предварително зададени параметъра. Той дава възможност на мотоциклетиста да настрои motorcycle traction control (MTC) в девет стъпки до специфично ниво на приплъзване (spin adjuster), може също предварително да избере един от режимите за подаване на мощност и да изключи подфункцията anti-wheelie, която иначе е настроена да държи предното колело винаги на земята.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Чао на бръчките около очите
10 знака от Вселената, че най-накрая сте влюбени в сродната си душа
Селфи дисморфия – модерната болест на социалните мрежи
Защо е полезно да плачем?
ТЕСТ: Познавате ли етикета на телефонните разговори?

Напишете дума/думи за търсене