Bentley Flying Spur е със завиващи задни колела
24 часа | 18 Юни 2019 г. | 32 показвания | 0 коментара

т Bentley Motors са готови с най-модерния в света луксозен спортен седан от типа Grand Touring - изцяло новия Bentley Flying Spur. Конкурентът на коли като S-класа и седма серия обичайно съчетава лукс от друго измерение и модерни технологии.

Проектиран, конструиран и ръчно изработен в Дома на “Бентли” в английския град Крю, моделът е с претенции да е най-добрият суперлуксозен спортен седан, създаван някога.

Започваме с ръчно изработеното купе на Bentley Flying Spur. Стилният интериор разполага с огромни кресла с избор от 15 цвята. Луксозният хоризонтален фурнир се простира през цялото арматурно табло и вратите, за да подчертае широчината на кабината. Плаващата централна конзола разполага с 12,3-инчов HD сензорен екран и нови фирмени централни вентилационни отвори на предната и задната част, както и с индуктивно безжично зареждане и два USB гнезда за мобилни телефони.

Автомобилът разполага и с уникален Bentley Rotating Display. Когато бутонът за стартиране на двигателя е натиснат, секцията на фурнира в средата на арматурното табло се завърта, за да разкрие 12,3-инчов сензорен екран, показващ три персонализирани цифрови части. Едната страна на дисплея разкрива три елегантни аналогови циферблата, показващи външна температура, компас и хронометър. Традиционните кръгли вентилационни канали са заменени в центъра на арматурното табло с нови детайли,

между които се

намира часовникът

на “Бентли”

Фините бронзови детайли около часовника и превключвателите придават още лукс.

Триизмерните вложки от кожа на вратите с диамантени вата се използват за първи път в сериен автомобил и са вдъхновени от концепта Bentley EXP 10 Speed 6.

Колата може да се поръча и със специален дървен фурнир, направен от орех Crown Cut. Наред с популярните опции Dark Fiddleback и Piano Black се предлагат още пет допълнителни фурнира.

Изцяло новите седалки на Flying Spur имат увеличена функционалност, включително отопление, вентилация, мултирежим за масаж, регулируеми подложки и горен наклон. Задните кресла осигуряват луксозна бизнес среда и са със сгъваем централен подлакътник.

Bentley Flying Spur е задвижван от модернизиран W12 бензинов двигател с два турбокомпресора, разработен и ръчно изработен в Крю. Най-модерният 12-цилиндров мотор в света е в уникалната конфигурация W, което означава, че е значително по-къс от еквивалентен V12 агрегат. Моторът разполага с максимална мощност 626 к.с. и 900 Нм въртящ момент, ускорявайки колата от място до 100 км/ч за 3,8 секунди. Максималната скорост е 333 км/ч.

Flying Spur използва същата 8-степенна трансмисия ZF с двоен съединител като Continental GT за плавно и прецизно ускорение, по-бързо превключване на предавките и подобрена икономия на гориво. По-бързото превключване на скоростите се постига чрез предварително избиране на следващата предавка и съкращаване на прекъсването на въртящия момент към колелата. Максималната скорост се достига на шеста предавка, като седма и осма се използват за икономично каране.

Предишното поколение Flying Spur използва постоянна програма за задвижване на всички колела с фиксирана мощност 60:40, разделена на задните/предните оси. Новият модел разполага със система, която осигурява задвижване на задния мост. В зависимост от пътните условия и приплъзването на колелата тя автоматично изпраща задвижването към предните гуми. Така този модел бентли

за първи път

разполага с активна

система за

задвижване

на всички колела Ефектът на недозавиване, наблюдаван при фиксираното стандартно задвижване на всички колела, на практика се елиминира, което прави автомобила по-балансиран.

Разпределението на въртящия момент варира в зависимост от избрания режим на каране. В режимите Comfort и Bentley компютърът изпраща до 480 Нм въртящ момент на предния мост, за да се осигурят по-добро сцепление и по-лесно управление. В режим Sport системата ограничава наличния въртящ момент до предния мост до 280 Нм, поддържайки по-високо ниво на въртящ момент отзад за по-динамично каране.

Електронното кормилно управление на всички колела е изцяло нова технология, която подобрява стабилността при движение по магистралата, както и маневреността в тесни градски улички. При маневри с ниска скорост задните колела започват да се движат в противоположна на предните колела посока. Това води до намаляване на радиуса на завиване и значително улеснява паркирането.

При движение с висока скорост задните колела завиват в същата посока като предните, като това повишава стабилността при изпреварвания и рязко сменяне на лентата на движение. Това модерно електронно управление на всички колела означава, че колата не допуска компромис между доверието при каране с висока скорост и удобството при нормална.

Третото поколение Bentley Flying Spur

използва трикамерни

въздушни пружини,

които съдържат 60 процента повече въздушен обем в сравнение с предишния модел. Това позволява по-голям обхват от спортни нива на твърдост на пружината до луксозна мекота в зависимост от това кой режим е избрал водачът. Новият автомобил разполага с CDC (Continuous Damping Control), който позволява непрекъснато регулиране на амортисьорите. За целта 4 сензора измерват постоянно височината между купето и пътя. Системата Bentley Dynamic Ride пък е проектирана да подобри както управлението, така и комфорта при шофиране. 48-волтова система управлява електронно задвижващо устройство, което регулира стабилизиращата щанга, променяйки твърдостта й, за да се справи със страничните центробежни сили.

Bentley Flying Spur има най-големите железни спирачки в света, като при Continental GT, с 420 мм предни дискове.

Хороскоп
Овен
Здраве: ★★★★★ Любов: ★★★★★
Късмет: ★★★★ Работа: ★★★★★
ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

- Бабите не са това, което бяха, обясни документа бившият  социален министър Иван Нейков - Предвиждат IT курсове за стари хора и специални пазари, на които да продават собствена продукция Всеки трети българин ще бъде над 65 г., колкото трябва да стане пенсионната възраст според сегашните законови правила, през 2060 г.

Децата в школата на “Левски” от 13 г. нагоре вече няма да плащат такси. Това стана ясно на пресконференция на новия директор на “синята” академия Йончо Арсов и главния ѝ методист доц. Емил Атанасов. Във въпросните възрасти от 13 г. до 19 г. вече ще се играе в една и съща схема - 4-3-3. Чрез подобна уравниловка Германия стигна до успехи на

Причината се оказа техническа грешка на служител при ръчно въвеждане на данните му в книжката през 2010 г. Мъж, спрян от Пътна полиция в София, се оказа починал при проверка на шофьорската му книжка и се наложило спешно да го “възкресят” след 2 дни. Забавната история разказа във фейсбук Андрей Георгиев.

Марселиньо предизвика недоумение с ехидното си поведение, ...
Великолепието на баловете през Викторианската епоха в ...
Остър психологически трилър от британката Мишел Адамс  В ...
Мая Бежанска играе в “Отворена брачна двойка” като шемет Не ...
Джанет Джексън, Крис Браун и Фифти сент ще гастролират в ...
Станалата световно известна крава Пенка, която отглежда във ...
Големият грешник за "Лудогорец" от мача с "Ференцварош" ...
Световната премиера на филма ще е в рамките на престижния ...
Как да се води борба с изтъняването на леда в Западна ...
Забележителен плаващ концерт на Орлин Павлов ще се проведе ...
Фелипе гушка сексапилната Джесика Фелгар, докато си търси ...
Премиерът Бойко Борисов посети снимачната площадка на ...
Международният ден на Нелсън Мандела се празнува за 10-та ...
Бащата на тенисист номер 1 на България Григор Димитров, ...
Собственикът на ЦСКА Гриша Ганчев е бесен на отбора след ...
Миро, Деси Цонева, Валери Божинов, Сам Смит и Кевин Харт се ...