Приходите на "Викторияс сикрет" продължават да спадат

Приходите на L Brand са се свили през последното тримесечие, след като продажбите на дъщерната ѝ "Викторияс сикрет" са записали допълнителен спад, пише Wall Street Journal.

Базираната в САЩ компания за търговия на дребно отчете 2,9 млрд. долара нетни приходи от продажби за второто тримесечие, в сравнение с 2,98 млрд. година по-рано. Анализатори, анкетирани от FactSet, прогнозираха, че сумата ще достигне 2,95 млрд. долара, информира "Инвестор".

Сравнимите продажби, които включват дигиталните продажби и тези в магазините, отворени най-малко от година, са се свили с 1 на сто на годишна база.

Приходите на Victoria’s Secret са се понижили със 7% до 1,61 млрд. долара спрямо година по-рано, но са под очакваните от анализаторите 1,67 млрд. долара.

"Викторияс сикрет" отчете четвърто поредно тримесечие спад на приходите на годишна база, докато компанията се бори с нарастващата конкуренция и променящите се желания на потребителите.

Като цяло L Brands, която притежава и Bath & Body Works, е реализирала 37,6 млн. долара печалба, или 14 цента на акция, спрямо 99 млн. долара, или 36 цента на акция, година по-рано.

Компанията отчете коригирана печалба от 24 цента на акция. Анализаторите, анкетирани от FactSet, прогнозираха 20 цента на акция.

Приходите на звеното Bath & Body Works са се увеличили с 10 на сто през отчетния период до 1,06 млрд. долара спрямо същото тримесечие на миналата година.

По време на следборсовата търговия книжата на L Brands загубиха 0,4% от стойността си. Компанията увери, че прогнозата ѝ за коригираната печалба за годината е между 2,30 и 2,60 долара на акция.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Йорданка Христова празнува 60 г. на сцената с концерт в Античния театър
Защо мъжете заспиват след оргазъм?
"Де е България?" – революционен финал от Миро и Маестрото в зала "Арена София"!
След развода с Брад Пит Анджелина Джоли е придобила 100 млн. долара
Йордан Лечков стана за първи път дядо

Напишете дума/думи за търсене