Защо козметичната линия на Кайли Дженър може да загуби своя блясък. Николета Лозанова отвръща на удара

За тези от вас, които не знаят коя е Кайли.

Кайли Кристен Дженър е американска телевизионна рeалити звезда и модел. Популярна е с участието си в реалити-шоуто „Keeping Up With The Kardashians“, посветено на семейството ѝ.

В края на 2015 г. Кайли представя своя линия червила, „Lip Kit by Kylie“. При първоначалното си пускане в продажба всички налични продукти се изкупуват за по-малко от минута, носейки приходи от над 8 милиона долара. В следващите години Кайли разширява компанията "Kylie Cosmetics" и започва да продава и други гримове като сенки за очи, ружове, хайлайтъри, коректори и др. и аксесоари като несесери, четки и т.н.

Наскоро Кайли Дженър пусна своята нова линия козметични продукти Kylie Skin, предназначени изцяло за грижа на лицето. Благодарение на високия успех, който постигна реалити звездата със своите гримове, новата ѝ линия се продава като топъл хляб.

С пускането на новите продукти на пазара, заваляха и мненията на потребители, фенове, козметици и дерматолози. Оказва се, че козметиката отнася повече критики, отколкото суперлативи. Ексфолиантът от орехи, който е тайната съставка на Кайли за свежа кожа на лицето, събра най-много негативи, не само от потребителите, но и от дерматолозите, които го определят като „опасен за кожата“. Този ексфолиант има функцията на всички пилинг продукти. Единственият проблем е основната му съставка: орехите, които не са полезни за кожата на лицето.

Интересен факт е, че при представянето на продукта Кайли твърди, че той е за ежедневна употреба, въпреки това самата тя го използвала 1-2 пъти седмично. Защо ли?

Това не са първите критики относно козметиката на Кайли. През годините са се коментирали какви ли не неща относно продуктите като например: твърди се, че са намирани мравки в опаковките, потребители са подали оплакване за нехигиенично съхранение на продуктите и безразборно отваряне и тестване, служители от производството са се оплаквали от лоши работни условия, регистрирани са оплаквания и от главоболие след използване на определени сенки. Все интересни твърдения, подлежащи на интерпретация.

Разбира се голяма част от тези критики се дължат на славата на Кайли Дженър. Няма популярна личност, която да не отнася ред негативи. Тази лоша репутация обаче ще се отрази на производството и търсенето, особено що се отнася до козметика, която се прилага на лицето, което е една от най-сензитивните зони, с която никой не иска да експериментира. Дали това ще бъде краят на кариерата на Кайли в козметичната сфера? Можем само да предполагаме.

А сега нека проследим развитието на още една известна млада дама - модел, ТВ водеща и плеймейтка. Сетихте ли се за кого говорим? Да, точно така, става въпрос за Николета Лозанова.

Младата българка е тръгнала стремглаво по стъпките на ходивудските звезди и гради стабилен бизнес върху името си. След невероятния успех на „NL 4 you” – модната линия за бански и бельо на красавицата, която се носи от едни от най- красивите жени, както у нас, така и в чужбина, сега НиЛо обещава на феновете си висок клас козметика под името„ NL Beauty”.

Подобно на много други известни красавици, Николета често рекламира продуктите си върху своето тяло, което е и причината да се надяваме, че отново тя ще бъде лице на новия си бранд.

Пожелаваме на амбициозната бизнес дама да надмине предходните си успехи. Не се съмняваме, че продуктите й ще бъдат от най- високо качество и ще се радват на прекрасни отзиви.

Бон Джоуви отбелязва 40 г. на сцената с документален филм и нов албум (Видео)
Мъж откри китара на „Бийтълс” на тавана на възрастните си родители
Анатомия на женския оргазъм
Фабинг - новата дигитална зависимост

Напишете дума/думи за търсене