Носител на Нобелова награда: Ще открием извънземен живот в следващите 30 години
24 часа онлайн | 11 Октомври 2019 г. | 67 показвания | 0 коментара

Човечеството ще открие извънземен живот в следващите 30 години, заяви носителят на Нобелова награда за физика за 2019 г., пише “Индипендънт”.

Той пояснява, че извънземен живот не означава малки зелени човечета и, че той може да бъде под формата на микроорганизми.

“Не мога да повярвам, че ние сме единствените живи същества в цялата вселена. Има прекалено много планети, прекалено много звезди, а химията е приложима навсякъде”, заяви той в интервю за “Телеграф”.

Проф. Кело получи “Нобел” за физика заради това, че през 1995 г. е открил първата екзопланета. От тяхното откритие насам, учените са установили повече от 4100 екзопланети, предаде бТВ.

Кело е убеден, че до 100 години със сигурност ще имаме доказателства за извънземен живот, но ако в следващите 30 години технологиите продължат да се развиват със същото темпо, това ще стане много по-рано.

Здраве: ★★★ Любов: ★★★★★
Късмет: ★★★★★★ Работа: ★★★

Цялата зала запя Happy Birthday на Башар Рахал Двама пловдивчани се сгодиха по време на премиерата на филма на Ники Илиев “Завръщане” в Лондон в неделя вечерта (20 октомври). Бъдещите младоженци от години живеят на Острова и бяха сред 1200-та зрители, дошли да видят новата лента. Велизар Дернев се качи на сцената сред актьорския състав и пред

Писателят е първият българин, удостоен с литературната награда на Централна Европа “Ангелус” - един от най-големите европейски призове. На официална церемония в полския град Вроцлав на 19 октомври романът на Георги Господинов “Физика на тъгата” (в превод на Магдалена Питлак) беше обявен за най-добрата издадена на полски език книга за 2019 г.

Мустафа и Лахаб твърдят, че са платили за секс с момичето, то отрича Единият от афганистанците, които изнасилиха 17-годишно момиче в София, има отказ за хуманитарен статут на бежанец у нас по молбата му за закрила, научи “24 часа”. Получил го е лично и е трябвало да напусне страната, ако не го обжалва в съда.

Известният писател и съпругата му Табита Кинг са получили ...