Носител на Нобелова награда: Ще открием извънземен живот в следващите 30 години
24 часа онлайн | 11 Октомври 2019 г. | 75 показвания | 0 коментара

Човечеството ще открие извънземен живот в следващите 30 години, заяви носителят на Нобелова награда за физика за 2019 г., пише “Индипендънт”.

Той пояснява, че извънземен живот не означава малки зелени човечета и, че той може да бъде под формата на микроорганизми.

“Не мога да повярвам, че ние сме единствените живи същества в цялата вселена. Има прекалено много планети, прекалено много звезди, а химията е приложима навсякъде”, заяви той в интервю за “Телеграф”.

Проф. Кело получи “Нобел” за физика заради това, че през 1995 г. е открил първата екзопланета. От тяхното откритие насам, учените са установили повече от 4100 екзопланети, предаде бТВ.

Кело е убеден, че до 100 години със сигурност ще имаме доказателства за извънземен живот, но ако в следващите 30 години технологиите продължат да се развиват със същото темпо, това ще стане много по-рано.

Здраве: ★★ Любов: ★★★★★