Учени откриха редки останки от бебе динозавър в Северен Китай
24 часа онлайн | 22 Октомври 2021 г. | 31 показвания | 0 коментара

В автономния район Вътрешна Монголия китайски палеонтолози от Института за защита на вкаменелостите откриха рядък и сравнително добре запазен фосил на бебе динозавър, пише Радио Китай. Те направиха откритието по време на проучване, започнало миналия месец в района на планината Мадзун в Алашан.

Учените идентифицираха също места с вкаменелости от периодите креда и късна юра, както и на анкилозаври, игуанодони и костенурки. Те ще се опитат да ги възстановят и идентифицират, за да предоставят съществени доказателства за биологичната еволюция през този период.

Периодът креда, който започва преди 137 милиона години и завършва преди 65 милиона години, е последният, когато на планетата все още има динозаври. Вкаменелостите от тази епоха предлагат важни доказателства за еволюцията, условията на живот и изчезването им.

Здраве: ★★★★★ Любов: ★★