Посланикът на Италия у нас кара 12-годишен фиат

Посланикът на Италия Стефано Балди с гордост показва личния 12-годишен Fiat Croma с автоматична скоростна кутия.

Посланикът на Италия в България Стефано Балди кара в свободното си време 12-годишен Fiat Croma. Негово Превъзходителство покани група журналисти в резиденцията на жълтите павета в центъра на София, построена през XVIII век и прочута с уникалните си мебели, дарение от семейство Савоя. Съпругата на Балди пък се придвижва из столицата и страната ни с червен Fiat 500X. Интересно е да се отбележи, че служебната лимузина на посланика е Lancia Thesis, която е на години колкото кромата, защото производството на този автомобил със запомнящ се дизайн е преустановено през 2009 г.

Личният Fiat Croma на Балди е с автоматична скоростна кутия и освен в София той е карал колата и в Брюксел и Рим. Посланикът казва, че е влюбен в автомобила си и трудно ще го замени с друг въпреки солидната му възраст.

“Сега карам по-малко личния си фиат, защото живея в центъра и не ми е необходимо. С колата обаче често обикалям из страната”, казва Балди, който е очарован от българската природа и зеленината на София.

Служебната лимузина на посланика Lancia Thesis отдавна не се произвежда.
Служебната лимузина на посланика Lancia Thesis отдавна не се произвежда.

“Аз съм много привързан и към Lancia. Преди фиата карах 15 години модела Dedra. Да, марката Lancia бе спряна от производство, но в бизнеса е така - не трябва да се гледа емоционално”, откровен е посланикът. Иначе

един от любимите

му автомобили

е спортното купе

Maserati Ghibli Живеейки преди в италианската столица, на Балди му се е налагало и да кара малко моторче Vespa. “В София не смея да се качвам на мотопед, защото българските шофьори нямат навици и не са свикнали с мотористите. Иначе синът ми кара в столицата ви мотор”, добавя Балди.

Един от любимите автомобили на дипломата е спортното купе Maserati Ghibli.
Един от любимите автомобили на дипломата е спортното купе Maserati Ghibli.

“Вярвам, че автомобилната индустрия трябва да работи в глобален мащаб, както в последните години действа и италианската група FIAT, която придоби американската компания Chrysler. Изпълнителният директор Серджо Маркионе със сигурност е предвидил правилно нещата с FCA. Въпреки това FIAT трябва да поддържа идентичност, свързана с Италия. Подновяването на гамата в последните години е именно в тази посока. Привлекателният дизайн е печелившата формула за съвременния автомобилен свят. Маркионе движи добре във финансово отношение FIAT. Няма бизнес без риск.

Купуването на

Chrysler бе рисковано,

но се оказа, че

е печеливш ход

Италия трябва да разчита и в бъдеще на силните си страни - имидж, креативност и дизайн. Красивият продукт в автомобилния свят се цени. Много дизайнери на коли работят извън Италия, така е в съвременния свят.

Дизайнът се идентифицира със страната Италия по целия свят. Изразът “да се живее по италиански” добре се разбира и от българите. Това е и философията на живота на италианците. Посолството помага на търговците на италиански коли в България главно с подобряване на имиджа на бранда. Да притежаваш една италианска кола, те кара да се чувстваш добре и щастлив”, убеден е посланикът.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Тарантино се отказа да снима филма The Movie Critic - последен за кариерата му
Интересни факти за зодията ви
Йорданка Христова празнува 60 г. на сцената с концерт в Античния театър
Защо мъжете заспиват след оргазъм?
"Де е България?" – революционен финал от Миро и Маестрото в зала "Арена София"!

Напишете дума/думи за търсене