Преслава Паунова, директор реклама на “Медийна група България” - на 30 години, 3 от които - любов към марките, за които работи

Тя вероятно е най-младият директор реклама сред всички големи медийни групи, но доказва трета година, че това всъщност е и нейната най-ценна добавена стойност.

На 30 години, които навършва днес, 28 юли, да имаш иновативни идеи, хъс, да умееш да работиш с екип и да си влюбена в марките, за които продаваш реклама, са качества, които обикновено се надграждат дълго в една кариера.

Преслава всъщност е продукт на медийната група, която издава “24 часа” - сайт и хартия, “България Днес” - сайт и хартия, “168 часа” - сайт и хартия, “Български фермер” - сайт и хартия, списанията “TREND”, “Космос” , “Идеален дом”, вестниците “Всичко за семейството” и “Клуб 100”... Впечатляваща и заразяваща кариера, стартирала от стажантската ни програма.

И вероятно затова е особена връзката ѝ с продуктите и специалните проекти, за които тя работи.

От “24 часа” - повече реклама и добри партньори за медийните ни проекти!

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Лев Толстой: Щастието не зависи от външните неща, а от начина, по който го виждаме
Бейби бумър нокти. Какво представлява тази тенденция в маникюра?
Характеристики на 5-те вида лидери
Ефектът Ромео и Жулиета - отнася ли се за вас?
Лъчезар Чоткин е големият победител в Hell's Kitchen

Напишете дума/думи за търсене