LOOP си избра 300 нови рекламни лица

В началото на март LOOP - най-младата мобилна мрежа в България - предприе една от най-предизвикателните си рекламни кампании досега.

За пръв път LOOP смело прикани своите потребители да се включат дейно в кампанията за новия абонаментен план EASY LOOP, вдъхновен от... самите тях и техните цветни, наивни, забавни и сериозни планове за живота, вселената и всичко останало.

Всички фенове и приятели на LOOP бяха поканени да се включат в кастингите за новата реклама на марката и новата й услуга. Над 300 млади хора се отзоваха на поканата и участваха в двудневния кастинг, който се проведе "на техен терен" - в клубовете Culture Beat и Строежа. Местата преливаха от позитивна енергия и усмивки, като още първия ден времето не стигна за всички, пожелали да споделят краткросрочните и дългосрочните си планове. Режисьорите толкова харесаха всички участници, че в крайна сметка решиха новата реклама на LOOP да представлява забавен монтаж от свежи неподправени думи и усмивки.

Но ако все пак трябва да се прави отчет на по-обобщените резултати от кастинга, разбрахме следното: младите българи на възраст между 18 и 26 години планират да се развиват професионално, да скачат с бънджи, а в по-близко бъдеще да пийнат биричка. А какво всъщност е Easy LOOP и защо е Easy? Ами защото с него сам избираш какво да включиш в плана си и ако размислиш, можеш да го променяш всеки месец по твой вкус онлайн. И, да - още нещо - нямаш дългосрочен договор.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Правилото 2-2-2 за по-щастлива и по-здрава връзка
Цветана Манева: Обнадеждена съм от младите хора, които видях на протеста
Какво прави Джони Деп след шумния развод с Амбър Хърд
Как Кейт Мидълтън без усилие засенчи Меган Маркъл в Холивуд
Парцалев съживен с холограма, Лили Иванова пее в спектакъла

Напишете дума/думи за търсене