Глобалният криейтив директор на Meta - Фабио Сейдл, пристига у нас от Ню Йорк за IAB Digital Day

Годишното събитие на InternationalAdvertisingBureau (IAB) събира лектори от световна величина на 11.11 в Sofia Event Center

IAB Digital Day се завръща на символичната дата 11.11.22 в Sofia Event Center със звездни лектори от цял свят. Събитието ще се проведе под мотото „Constant Change“ и ще надгради представата за подобни събития като предложи съдържателна програма с водещите тенденции в дигиталния бизнес и комуникации. Програмата има за цел и да начертае перспективите за развитие на дигиталната среда, сверявайки часовника ни с бързо развиващите се световни технологии, иновации и опит. От друга страна ще  постави и проблемите на дигиталните медии и маркетинг бизнеса във фокуса на съдържателни дискусии.

Водещ лектор на живо в залата ще бъде глобалният криейтив директор на Meta - Фабио Сейдл, който пристига у нас от Ню Йорк специално за форума по покана на организатора, ИАБ България.

Тази година IAB Digital Day предлага провокативен микс от български и чуждестранни лектори от водещи компании и представители на акадамичните среди. Горещите теми за постоянно развиващата се дигитална среда ще бъдат интерпретирани в шест тематични панела. Новите регулации, модерните технологии, човешкото измерение в дигиталната ера и метавселената, творческите предизвикателства и решения, креативността по време на война, отношенията между различните участници в дигиталната екосистема, развитието на платформите и създаването на съдържание, са само част от темите, които форумът ще разгледа.

Участник в панелите ще бъде бившия министър на електронното управление – Божидар Божанов, с темата: „Къде е България в DIGITAL SERVICES ACT и защо е важно да има регулация на онлайн средата. Как ще ни се отрази в бизнес и личен план?“. Любопитният случай на Ружа Игнатова, пречупен през разследване, ще бъде представен от Николай Стоянов от Economedia.

IAB Digital Day се фокусира върху темите за консуматорското поведение в дигиталната ера и човешката оригиналност в контекста на развиващия се дигитален творчески интелект. „Как се променя професията ми и каква всъщност е професията ми“ е темата на лекцията на Димитър Караниколов, който сам определя себе си като (не)фотограф.

За първи път бизнес събитие на дигитална тема ще събере на сцената едни от най-големите академични умове на България с принос към световната наука –професор Георги Фотев и професор Орлин Тодоров. Впечатляващият труд на проф. Фотев, плод на 7 годишни изследвания, ще бъде представен в лекцията „Възходът на пост-човешкото общество в условията на дигиталната революция“. „Какво чува един професор по психоанализа, когато слуша изкуствения интелект“ ще бъде тема на професорът по обществено здраве и психоаналитик от Софийския университет Орлин Тодоров.

Romain Mallard, Globa VP MarketingнаThe Coca-Cola Company, ще представи гледната си точка за развитието на работата между агенция и клиент с лекцията „Новата ера на отношенията между агенция и клиент“. NickWelch от IAB Европа ще представи нагласите на европейския пазар спрямо програматик рекламата с доклад за 2022. Ivan Brozovic, Mediabrands SEE ще отговори на въпроса „Какво не е наред с медия конкурсите днес?“.

Гости на IABDigitalDay ще бъдат и момчетата от украинската агенция Banda, Максим Боритко и Егор Петров, чиято кампания “BebraveasUkraine” не слиза вече няколко месеца от топ рекламните позиции в центъра на големите световни столици. „Ако някой ми беше казал, че наша реклама ще е на TimeSquare и Piccadilly, нямаше да му повярвам“, коментират талантливите украинци, които помогнаха света да бъде по-съпричастен към съдбата на Украйна. Една вълнуваща, различна и интересна лекция за силата на маркетинга в полза на доброто.

IAB Digital Day ще събере на живо представителите на всички сектори на дигиталния бизнес: агенции, рекламодатели, технологични платформи и компании и медии и да предостави възможности за професионални дискусии и обмяна на опит и идеи.

Сложният въпрос за медии и съдържание в светлината на въпроса кой ще покрива цената на качественото съдържание, ще бъде фокус на дискусия с участниците от водещи медийни групи – Економедия, Sportalmedia group, групата на „24 часа“ и други с модератор Сибина Григорова.

Програмата на IAB Digital Day, която представя и много други интересни теми и говорители, както и формата за регистрация, можете да откриете на  IAB Digital Day - Agenda.

Събитието започва с регистрация на участниците в 09:00 ч. на 11.11. в Sofia Event Center.

„Направихме събитие, което хората от бранша, а и не само те, могат да гледат на един дъх от начало до край, със 100% качествено съдържание, което ще държи вниманието ви като хубав филм“, коментира Димитър Денев от IAB. В последните години с развитието на дигиталния сектор София се превърна в световна дигитална столица, която не само върви в крак с трендовете, но и ги налага с качествени събития като IAB Digital Day.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Испания ще се оттегли от "Евровизия", ако Израел участва през 2026 г.
Тенис шампионът Иван май си хвана немско гадже
Различни планове за бъдещето развалили годежа на Нина Добрев и Шон Уайт
Деси Стоянова се завръща в bTV
Клаудия Шифър на 55 г. - играе табла по бански в Гърция, купи си футболен отбор

Напишете дума/думи за търсене