Над 5000 души мечтаят да станат режисьори на новият рекламен клип на Nescafе® 3in1

Над 5000 души показаха своята креативност и доказаха, че в България режисурата се превръща в престижна и желана професия. Те участваха в кампанията на NESCAFЕ® 3in1, която цели да открие режисьор на новия рекламен клип на марката.

Ентусиастите пресъздадоха своите виждания за най-новия рекламен клип на NESCAFÉ® 3in1, като комбинираха предварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от доказалите се оператори в българската рекламна сфера - Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов. Тази седмица специално жури ще определи 12-те финалисти.

Трима от тях ще видят имената си като режисьори в новата реклама на престижната марка, а останалите ще се наслаждават на творенията си online. Поради огромния интерес и впечатляващи идеи от страна на участниците, NESCAFЕ® 3in1 ще направи специален пролетен подарък на своите фенове и ексклузивно ще отвори специално изработената уеб платформа.

От 26 март, всички които желаят да покажат своето творческо мислене и артистичност отново ще имат възможност да го направят на www.nescafe3in1director.com. За да се даде възможност на всички желаещи да изразят себе си чрез звук, образ и думи, платформата ще работи до средата на май. Посетителите ще могат не само да създадат свой собствен режисьорски проект, но ще имат достъп до всички клипове участвали в оспорваната надпревара за стената на славата на NESCAFЕ® 3in1.

В последните години технологиите осезателно промениха живота на хората. Всяка минута в YouTube се качват клипове с общо времетраене от 1 час, а през 2011 гледаните клипове надминават 1 трилион. 84% от студентите и младите специалисти генерират под някаква форма лично онлайн присъствие - блог, визуален дневник, видео споделяне.

В унисон с тези глобални тенденции, NESCAFÉ® 3in1 разработи уникалната си дигитална платформа, която дава възможност на режисьорските натури да тренират и развиват своите умения и да натрупат опит в създаването на клип при наличие на ясни правила и естетическа издържаност.

Новите технологии и интернет са фактори, които несъмнено подпомагат креативността, като дават възможност хората да обменят мисли и идеи и именно за това платформата е специално разработена така, че всички, които желаят да могат да покажат своето творческо мислене и артистичност.

През 2012 г. NESCAFÉ® 3in1 ще вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях. За много от младежите това ще бъде първият режисьорски опит, който би могъл да се окаже решаващ за бъдещата им творческа кариера.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Лили Иванова подари букет от бели рози на Мариус Куркински
ТЕСТ: Споделяте ли прекалено  много за себе си?
Френски актриси обвиняват режисьори в сексуален тормоз
Журналист създаде инфлуенсърка с AI, 9 й предложиха романтична връзка
Ернестина Шинова и Андрей Слабаков станаха баба и дядо (Снимка)

Напишете дума/думи за търсене