Над 5000 души мечтаят да станат режисьори на новият рекламен клип на Nescafе® 3in1

Над 5000 души показаха своята креативност и доказаха, че в България режисурата се превръща в престижна и желана професия. Те участваха в кампанията на NESCAFЕ® 3in1, която цели да открие режисьор на новия рекламен клип на марката.

Ентусиастите пресъздадоха своите виждания за най-новия рекламен клип на NESCAFÉ® 3in1, като комбинираха предварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от доказалите се оператори в българската рекламна сфера - Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов. Тази седмица специално жури ще определи 12-те финалисти.

Трима от тях ще видят имената си като режисьори в новата реклама на престижната марка, а останалите ще се наслаждават на творенията си online. Поради огромния интерес и впечатляващи идеи от страна на участниците, NESCAFЕ® 3in1 ще направи специален пролетен подарък на своите фенове и ексклузивно ще отвори специално изработената уеб платформа.

От 26 март, всички които желаят да покажат своето творческо мислене и артистичност отново ще имат възможност да го направят на www.nescafe3in1director.com. За да се даде възможност на всички желаещи да изразят себе си чрез звук, образ и думи, платформата ще работи до средата на май. Посетителите ще могат не само да създадат свой собствен режисьорски проект, но ще имат достъп до всички клипове участвали в оспорваната надпревара за стената на славата на NESCAFЕ® 3in1.

В последните години технологиите осезателно промениха живота на хората. Всяка минута в YouTube се качват клипове с общо времетраене от 1 час, а през 2011 гледаните клипове надминават 1 трилион. 84% от студентите и младите специалисти генерират под някаква форма лично онлайн присъствие - блог, визуален дневник, видео споделяне.

В унисон с тези глобални тенденции, NESCAFÉ® 3in1 разработи уникалната си дигитална платформа, която дава възможност на режисьорските натури да тренират и развиват своите умения и да натрупат опит в създаването на клип при наличие на ясни правила и естетическа издържаност.

Новите технологии и интернет са фактори, които несъмнено подпомагат креативността, като дават възможност хората да обменят мисли и идеи и именно за това платформата е специално разработена така, че всички, които желаят да могат да покажат своето творческо мислене и артистичност.

През 2012 г. NESCAFÉ® 3in1 ще вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях. За много от младежите това ще бъде първият режисьорски опит, който би могъл да се окаже решаващ за бъдещата им творческа кариера.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
10 признака, че си във въображаема връзка, а не в истинска
Папараци уловиха Кейти Холмс да се разхожда из улиците на Ню Йорк с посинено око
14 неща, които жената иска от секса
Вижте как Деси Стоянова се сбогува с Би Ти Ви (Снимки)
Актьорът Кевин Спейси посреща 65-годишнината си без дом

Напишете дума/думи за търсене