"Майкрософт" разследва проблем в мрежата, засегнал "Тиймс" и "Аутлук"

"Майкрософт"

Софтуерният гигант "Майкрософт" (Microsoft) обяви днес, че разследва мрежов проблем, засегнал множество услуги, включително "Тиймс" (Teams) и "Аутлук" (Outlook), предадоха световните агенции. Съобщения за сривове са получени от хиляди потребители в целия свят.

"Майкрософт" не оповести броя на засегнатите потребители, но според данни от сайта за проследяване на трафика "Даундетектър" (Downdetector) отчитат над 3900 инцидента в Индия и над 900 в Япония. Съобщения за срив са получени и от Австралия, Великобритания и Обединените арабски емирства.

"Засякохме потенциален мрежов проблем и преглеждаме телеметрията, за да установим следващите стъпки за разрешаване на проблема", посочи "Майкрософт" в туит.

Подразделението за облачни услуги "Азур" (Azure) също съобщи за мрежов проблем и посочи, че редица потребители имат проблеми с платформата, предаде БТА.

По време на срива повечето потребители не са можели да разменят съобщения, да се включват в конферентни разговори или да използват всички опции на приложението "Тиймс".

Потребителите на "Тиймс" са над 280 души в света, основно от бизнеса и училищата.

Други засегнати услуги за "Майкрософт ексчейндж онлайн" (Microsoft Exchange Online), "ШеърПойнт Онлайн" (SharePoint Online), "УанДрайв" (OneDrive) за бизнес клиенти, според данни от сайта на компанията.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Какъв е бил сексът преди 200 години?
3 типа жени, които мъжете никога не изоставят
Рапърът Нели и Ашанти са в очакване на първото си дете (Видео)
Най-неустоимите тв доктори
Тарантино се отказа да снима филма The Movie Critic - последен за кариерата му

Напишете дума/думи за търсене