„Баленсиага“ показа в Париж първата си колекция след скандалната рекламна кампания (Видео, снимки)

„Баленсиага“ показа в Париж първата си колекция след скандалната рекламна кампания
Кадър: Youtube,Bayoucool2

Френската модна къща „Баленсиага“ показа на Седмицата на модата в Париж първата си колекция след скандалната рекламна кампания , съобщи Ройтерс.

Марката, която понесе сериозни критики заради снимки, изобразяващи деца в неприличен контекст, показа силуети с масивни рамене и бляскави вечерни тоалети.

„Тази колекция беше предизвикателство, с което знаех, че трябва да се преборя“, каза дизайнерът на модната къща Демна Гвасалия, известен само като Демна.

Френският конгломерат „Керинг“, от който е част „Баленсиага“, планира да назначи директор за „защита на интегритета на марката“ след острата реакция, предизвикана от шокиращата рекламна кампания.

В центъра на новата колекция на „Сен Лоран“ пък беше костюмът с пола, предаде АФП.

Полата тип молив с цепки и сакото с уголемени рамене и дълбоко деколте, вдъхновени от архивите на модната къща от 80-те, се завърнаха на преден план.

При „Вивиан Уестууд“ се появи плетеният сив костюм, комбиниран с шапка и златни ботуши, а „Ермес“ наблегна на червения цвят в изчистените монохромни силуети, предназначени за жената, която е „силна и чувствена“.

„Може би най-важното нещо, на което ме научи, беше да поставям жените на пиедестал“, каза Андреас Кронталер, съпругът на покойната Вивиан Уестууд и дизайнер на нейната марка.

В минималистичната цветова палитра на „Ан Демюлеместер“, новият дизайнер на модната къща Людовик дьо Сен-Сернен включи бордото, наречено още „фалшиво черно“, а „Живанши“ показа сако с геометрично структурирани рамене, което може да се носи без долна част или с прозрачна мини рокля.

В колекцията на „Валетино“ , представена в Париж, дизайнерът Пиерпаоло Пичоли улови духа на флуидното естество на пола с костюми в комбинация със златни обеци, съобщи АП. В центъра на колекцията бяха тънките черни вратовръзки и бялата риза – елементи, които на моменти наподобяваха дизайнерския стил на творческия директор на „Селин“ Еди Слиман, предаде БТА.

Модната къща показа още прозиращи черни блузи на едри бели точки и пера, стърчащи от палто на райета. Бяла риза и черна вратовръзка се превърнаха в дълга рокля, която се носи по пода около модела.

Въпреки препратките към 40-те и 80-те на 19-и век, 18-и век, Средновековието и Ренесанса, смесени с историческия контекст на парижкия Колеж де Бернардин от тринадесети век, колекцията за есен-зима на „Ланвен“ беше умишлено лишена от накити и украшения.

Някои от отличителните елементи бяха аксесоари, наподобяващи шипове и поли, пришити към сака. Палто, вдъхновено от 40-те години на миналия век, имаше плавно спускащи се рамене и бледо розов цвят.

По думите на дизайнерката Сара Бъртън орхидеята е лайтмотивът на новата колекция на „Александър Маккуин“ заради странната u красота и адаптивност. „Не обича да се вкоренява и расте само в дивата природа“, обясни тя. „Орхидеята наподобява едновременно хищник и плячка.“

Анатомията на орхидеята и на човешкото тяло бяха разгледани по един нов начин, който имаше за цел да превърне красотата на цветето в нещо заплашително и зловещо. Растението беше изобразено върху черна пола – погледната отгоре, орхидеята заприлича на свирепо създание с отворена уста.

Сред гостите на дефилето в рамките на Седмицата на модата в Париж бяха актьорите Еди Редмейн и Ел Фанинг.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Кои мъже имат успех сред жените според Камасутра
Защо не бива да държим крема в банята
Без такива "комплименти" на мъжа
Защо жените искат непознати любовници
3 причини, поради които умните жени предлагат да платят сметката

Напишете дума/думи за търсене