Сара Джесика Паркър в клетка за птици на Мет Гала

Зендая с един от двата тоалета, с които позира пред обективите.
СНИМКА: РОЙТЕРС

“Градината на времето” бе дрескодът на тазгодишното събитие на музея “Метрополитън”

Сара Джесика Паркър се появи с изумителна рокля на червения килим на Мет Гала в музея на изкуствата “Метрополитън” в Ню Йорк. Тоалетът, дело на Ричард Куин, бе с метална рамка, имитираща клетка за птици, отгоре покрита с ръчно пришита дантела. Върху изящните ѝ обувки бяха добавени дълги прозрачни чорапи, отново с ръчна бродерия, така че да приличат на ботуши.

Сара Джесика Паркър
СНИМКА: РОЙТЕРС
Сара Джесика Паркър СНИМКА: РОЙТЕРС

Целта на тазгодишната изложба на “Метрополитън” - “Спящи красавици: Събуждане на модата”, е да проследи как технологиите могат да вдъхнат нов живот на дрехи, които са твърде стари и крехки, за да бъдат носени отново. А дрескодът на събитието бе “Градината на времето”, като мотото е вдъхновено от разказа на Дж. Г. Балард за граф, който, за да предотврати яростна тълпа, приближаваща замъка му, отрязва по роза от градината си. Така той успява да забави времето, докато в градината му вече не остават никакви цветя. Всеки от присъстващите бе интерпретирал темата по свой начин и тазгодишното събитие показа наистина прекрасни тоалети в доста различни стилове, голяма част от тях с дълги шлейфове. Събраните средства отиват за модния департамент на музея.

Дженифър Лопес
СНИМКА: РОЙТЕРС
Дженифър Лопес СНИМКА: РОЙТЕРС

Дженифър Лопес бе ослепителна с прозрачна дълга рокля, която не скриваше почти нищо от тялото ѝ, изцяло на показ бе дори дупето ѝ. Никол Кидман се появи с копие на емблематична рокля от пролетната колекция за 1951 г. на “Баленсиага”. За тоалета, в който са включени елементи от облеклото на фламенко танцьорките, са отишли 800 часа ръчен труд само за бродериите, 150 метра копринена органза и са използвани 3000 пера.

Зендая също привлече огромно внимание, появявайки се с две различни рокли, защото тази година тя бе един от домакините на партито. Първият тоалет бе в морскосиньо, дело на Джон Галиано за Maison Margiela. Втората визия бе винтидж и в черно. Моделът е отново на Джон Галиано, но за Givenchy от 1996-а, годината, в която е родена самата Зендая.

Никол Кидман
СНИМКА: РОЙТЕРС
Никол Кидман СНИМКА: РОЙТЕРС

  • Ключови думи:
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Хората, които имат този навик, правят повече секс
Какво е социален махмурлук?
Защо пингвините не могат да летят?
4-те зодии, които биха процъфтявали на самотен остров
Лев Толстой: Щастието не зависи от външните неща, а от начина, по който го виждаме

Напишете дума/думи за търсене