Фейсбук знае кога се влюбваме. Специалистите по анализ на данните на компанията публикуваха статистика, събрана от анонимни профили в социалната мрежа.
Виж тук новите електронни издания в MediaMall - цени от 1,20 до 4,80 лева - вече и с SMS
В официалния блог романтично е казано, че статистиката показва “формирането на любовта” между двойките.
“В продължение на 100 дни преди началото на срещата наблюдаваме увеличаване на съобщенията между бъдещата двойка” пише авторът на изследването Карлос Дюк.
Най-интересното следва после - рязко намаляване на комуникациите след срещата и нов статус в профилите.
Пиковият брой съобщения достига 12 дни преди реалната среща, а минималният брой съобщения се наблюдава средно след около 85 дни след промяната на статуса. Очевидно е, че двойките прекарват повече време в реалния физически свят, а не в интернет.
Може да се каже, че тази статистика разкрива истинската природа на социалните мрежи. Те предлагат “неистинска” и донякъде несериозна алтернатива на истинското общуване. След като има общуване в реалния свят, социалната мрежа вече почти не е необходима.
Общуването между влюбените в социалната мрежа отслабва, но съобщенията стават все по-топли. Няколко дни преди срещата се забелязва използването на думи от влюбените с положителен оттенък, като “любов”, “мили”, “щастие”, “отлично” и много други.

Коментари (0)
Вашият коментар