Фейсбук става и новинарска агенция

Фейсбук настъпва в сферата на медиите, като сключи споразумение с няколко престижни издания, с което ще предлага бърз и директен достъп на потребителите си до статии, съобщи Франс прес.

С проекта, наречен "Моментални статии", потребителите на социалната мрежа ще могат да отварят през мобилните си телефони десет пъти по-бързо статиите, които ги интересуват, в сравнение със сегашното време за зареждането им през мобилен интернет. Това съобщи Фейсбук в специално създаден за целта блог.

Деветте медии партньори в начинанието са "Ню Йорк таймс", "Нешънъл джиографик", "Бъзфийд", Ен Би Си, "Атлантик", "Гардиън", Би Би Си нюз, "Шпигел" и "Билд".

Издателите ще могат да продават пространства за реклама в статиите и така ще запазят приходите си и ще разполагат с информация за трафика, която ще бъде предоставена на тяхно разположение от Фейсбук.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Испания ще се оттегли от "Евровизия", ако Израел участва през 2026 г.
Тенис шампионът Иван май си хвана немско гадже
Различни планове за бъдещето развалили годежа на Нина Добрев и Шон Уайт
Деси Стоянова се завръща в bTV
Клаудия Шифър на 55 г. - играе табла по бански в Гърция, купи си футболен отбор

Напишете дума/думи за търсене