"Виктория сикрет" открадна бански на австралийската марка "Траянгъл". Световно възмущение в социалните мрежи

Кадър от  рекламен  клип на  “Траянгъл”

Компанията “Виктория сикрет” - световният гигант за бельо, преди дни представи новата си колекция бански и така предизвика възмущението на потребителите в социалните мрежи.

Хиляди протестират от дни и възраженията не спират. Причината - американският бранд изкопира едно към едно модела на австралийската фирма “Траянгъл” и дори го продава по-евтино онлайн. Май никога досега бунтът в интернет не е бил толкова голям заради мода.

Това не се случи дори когато преди време “Зара” изкопира червената подметка на обувките си, която е запазена марка на Кристиан Лубутен.

Без съмнение е, че тайното оръжие на Крейг Елис и Ерин Дийринг - млада австралийска двойка, която преди 3 години се премести да живее в Хонконг и проби на пазара за бански костюми с бранда си “Траянгъл”, са именно социалните мрежи. Защото там сега ги защитават и оттам двамата стартират бизнеса си през 2012 г. Близостта на китайския град до фабрики, съчетана с масовото търсене в Австралия, е само една от причините двойката да направи своя бизнес скок - 5 милиона продадени артикула още през първата им година.

Оригиналните неопренови бански на “Траянгъл”, които са създадени още през 2012 година.
Оригиналните неопренови бански на “Траянгъл”, които са създадени още през 2012 година.

Тяхното ноу-хау е, че

предоставят безплатни бански на модни блогърки,

които отдавна диктуват тенденциите. Преди време само пишеха за мода, но отдавна го обърнаха на бизнес. Сега основно рекламират. Разбира се, и колекциите на големите дизайнери също се следят, но повече от по-възрастни жени.

Сега младите се интересуват от блогове повече, отколкото от гаджета. Каквото кажат блогърите, че е модерно, това си купуват. Съобразяват се с абсолютно всичко, което напишат за мода. Така модното дуо става популярно сред момичетата между 15 и 29 години. Горе-долу тази възрастова група следи профилите им и след това пазарува.

Това е изкопираният модел на “Виктория сикрет”, който е от последната им колекция.
Това е изкопираният модел на “Виктория сикрет”, който е от последната им колекция.

Изобщо не трябва да се подценява и фактът, че все пак дуото дължи славата си и на звезди като сестрите Кардашиян, Бионсе, както и на модела Кенда Дженър.

Всички те носят с гордост бански “Траянгъл”, но сякаш най-коментираната сред всички е Майли Сайръс. Тя е по-известна с това, което не носи. А когато облече нещо - дори и да е бански костюм от два малки триъгълника, и след това публикува селфи в инстаграм - интересът в интернет е буреносен.

Точно в това се крие успехът на австралийците Крейг Елис и Ерин Дийринг. Не може да се коже кой от тях е идеологът на бранда, моделите, концепцията. Двамата са нещо като колегите си Доменико Долче и Стефано Габана -

неразделни са и не се знае кой е по-талантливият

“Електронната търговия е брилянтен метод, защото така знаем какви са клиентите ни, какво искат и освен това плащането става веднага”, казва Елис в интервю за австралийското бизнес списание BRW. Бизнесът им наистина е само онлайн.

Крейг Елис и Ерин Дийринг, основателите на марката “Траянгъл”
Крейг Елис и Ерин Дийринг, основателите на марката “Траянгъл”

Банските, които са си ретро модел от 70-е години, са около $ 79 и $ 100, доставката до България е $ 20.

Покупките пристигат между 3 и 7 работни дни. Малко по-евтино излиза изкопираният модел на “Виктория сикрет” - $ 68.

“Очевидно е, че искахме да започнем с производството на бански с триъгълна форма. (Името на марката Тriangle на английски е триъгълник.) Обичах тази, форма. но след това разработихме и нови модели.

Съобразявахме се с всички желания на нашите клиенти,

но без да правим компромис и с нашия вкус”, разказва Дийринг, която първа дава идея да произвеждат бански, защото дълго време не може да открие точния модел за себе си.

Майли Сайръс с бански “Траянгъл”
Майли Сайръс с бански “Траянгъл”

Материята е другото нещо, с което печелят повече клиенти.

Техните бански се произвеждат от неопрен - материя, която не попива вода и държи тялото сухо. През последните години е много актуална дори и за летни рокли. 

 Още за актуалните тенденции това лято четете в лятното издание на списание “Тренд”, което е вече на пазара.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Испания ще се оттегли от "Евровизия", ако Израел участва през 2026 г.
Тенис шампионът Иван май си хвана немско гадже
Различни планове за бъдещето развалили годежа на Нина Добрев и Шон Уайт
Деси Стоянова се завръща в bTV
Клаудия Шифър на 55 г. - играе табла по бански в Гърция, купи си футболен отбор

Напишете дума/думи за търсене