Компанията “Виктория сикрет” - световният гигант за бельо, преди дни представи новата си колекция бански и така предизвика възмущението на потребителите в социалните мрежи.
Хиляди протестират от дни и възраженията не спират. Причината - американският бранд изкопира едно към едно модела на австралийската фирма “Траянгъл” и дори го продава по-евтино онлайн. Май никога досега бунтът в интернет не е бил толкова голям заради мода.
Това не се случи дори когато преди време “Зара” изкопира червената подметка на обувките си, която е запазена марка на Кристиан Лубутен.
Без съмнение е, че тайното оръжие на Крейг Елис и Ерин Дийринг - млада австралийска двойка, която преди 3 години се премести да живее в Хонконг и проби на пазара за бански костюми с бранда си “Траянгъл”, са именно социалните мрежи. Защото там сега ги защитават и оттам двамата стартират бизнеса си през 2012 г. Близостта на китайския град до фабрики, съчетана с масовото търсене в Австралия, е само една от причините двойката да направи своя бизнес скок - 5 милиона продадени артикула още през първата им година.
Тяхното ноу-хау е, че
предоставят безплатни бански на модни блогърки,
които отдавна диктуват тенденциите. Преди време само пишеха за мода, но отдавна го обърнаха на бизнес. Сега основно рекламират. Разбира се, и колекциите на големите дизайнери също се следят, но повече от по-възрастни жени.
Сега младите се интересуват от блогове повече, отколкото от гаджета. Каквото кажат блогърите, че е модерно, това си купуват. Съобразяват се с абсолютно всичко, което напишат за мода. Така модното дуо става популярно сред момичетата между 15 и 29 години. Горе-долу тази възрастова група следи профилите им и след това пазарува.
Изобщо не трябва да се подценява и фактът, че все пак дуото дължи славата си и на звезди като сестрите Кардашиян, Бионсе, както и на модела Кенда Дженър.
Всички те носят с гордост бански “Траянгъл”, но сякаш най-коментираната сред всички е Майли Сайръс. Тя е по-известна с това, което не носи. А когато облече нещо - дори и да е бански костюм от два малки триъгълника, и след това публикува селфи в инстаграм - интересът в интернет е буреносен.
Точно в това се крие успехът на австралийците Крейг Елис и Ерин Дийринг. Не може да се коже кой от тях е идеологът на бранда, моделите, концепцията. Двамата са нещо като колегите си Доменико Долче и Стефано Габана -
неразделни са и не се знае кой е по-талантливият
“Електронната търговия е брилянтен метод, защото така знаем какви са клиентите ни, какво искат и освен това плащането става веднага”, казва Елис в интервю за австралийското бизнес списание BRW. Бизнесът им наистина е само онлайн.
Банските, които са си ретро модел от 70-е години, са около $ 79 и $ 100, доставката до България е $ 20.
Покупките пристигат между 3 и 7 работни дни. Малко по-евтино излиза изкопираният модел на “Виктория сикрет” - $ 68.
“Очевидно е, че искахме да започнем с производството на бански с триъгълна форма. (Името на марката Тriangle на английски е триъгълник.) Обичах тази, форма. но след това разработихме и нови модели.
Съобразявахме се с всички желания на нашите клиенти,
но без да правим компромис и с нашия вкус”, разказва Дийринг, която първа дава идея да произвеждат бански, защото дълго време не може да открие точния модел за себе си.
Материята е другото нещо, с което печелят повече клиенти.
Техните бански се произвеждат от неопрен - материя, която не попива вода и държи тялото сухо. През последните години е много актуална дори и за летни рокли.
Още за актуалните тенденции това лято четете в лятното издание на списание “Тренд”, което е вече на пазара.
Коментари (0)
Вашият коментар