“Плейбой” спира снимките на чисто голи жени. Решението бе съобщено пред “Ню Йорк таймс” от Скот Фландърс, главният изпълнителен директор на “Плейбой ентърпрайсис”, - компанията, която издава списанието. Основателят - 89-годишният Хю Хефнър, е напълно съгласен с новата политика на фирмата.
За революционната промяна са виновни интернет, смартфоните и таблетите. Причината е, че всеки тийнейджър има достъп до тях, а световната мрежа е пълна със сайтове с порнографско съдържание. Така че в новия съвременен свят, в който технологиите се развиват постоянно, голите снимки не са нещо, което може да привлече купувачи и да вдигне тиража.
Предложението е на Кори Джоунс, който е водещ редактор в “Плейбой”, и ще стане факт през март следващата година. Тогава ще бъде показан новият дизайн. В него ще има снимки на красиви и известни жени, но те ще бъдат облечени.
Таргет групата ще е 13+, т.е. съдържанието на списанието ще е подходящо за лица над 13 години.
Според “Ню Йорк таймс” другата новост е, че коментаторите в колонките за секс ще са само жени. Останалите рубрики - интервюта, статии и разкази, няма да бъдат променяни.
Всъщност снимки на чисто голи жени не се публикуват в официалния сайт на списанието от август 2014 година. Резултатът е, че средната възраст на читателите се намали от 47 на 30 години. А броят на посетителите онлайн нарасна 4 пъти.
Първият брой на мъжкото списание “Плейбой” излиза в Америка през декември 1953 г. През 1975 година тиражът му е 5,6 млн., а към момента е спаднал до 800 000.
Коментари (0)
Вашият коментар