Добре дошли в клуба на Maxi Mini

Clubman е като модерния мъж – независим, но вързан за социалните мрежи

С появата си през 2007 г. Mini Clubman предизвика малко противоречиви реакции. Заклетите фенове на марката погледнаха малко недоверчиво към значително уголемената версия. Други пък се зарадваха, че най-накрая могат да намерят и малко функционалност в модел на ексклузивната марка.

Clubman бе с точно 24 см по-дълъг от класическия хечбек, а колесната му база бе увеличена с 8 см. Най-голяма разлика се постигна при задната седалка и в багажното отделение. Функционалното мини обаче имаше и версия S, която предлага и по-спортни изживявания. Като цяло обаче концепцията за удължена версия на триврато Mini със задна врата, отваряща се настрани, е специфична и малко взискателна.
И ако все пак приемем, че първата модификация е била малко спорна, то излязлата наскоро си е направо удар в десетката. Новият Clubman изглежда модерно, без да губи от класическата си визия, а интериорът съчетава високи технологии с лукс и функционалност.

Странно защо в България Mini все още се приема като по-скоро женски автомобил. А истината е, че това е най-малкото унисекс автомобил. Да не говорим за Clubman, който хвърля ръкавицата именно към мъжката половина от водачите. Към модерните и финансово независими хора, свикнали с динамиката на големия град. Ако опитаме да персонализираме малко образа, таргетът на марката са мъжете, наближаващи 40, които са постигнали успех в своята област и държат да изглеждат добре. Clubman е нещо като дрехата – трябва хем да е стилна, хем качествена и отличаваща ни от останалите.

Най-голямото Mini със сигурност е такова. Няма как да не го забележите на пътя, а новата визия на стоповете придава тази нотка на ексклузивност към класическата линия. Новият модел е много по-завършен като визия и определено ще спечели и фенове, различни от гореспоменатия типаж. Да не говорим, че има куп възможности за персонализация на интериора. Модерните градски хора обаче не разчитат само на хубавите дрехи. За тях са важни технологиите и постоянната връзка с паралелния виртуален свят. Затова и интериорът представлява една симбиоза между системите за свързаност на компанията майка BMW и така специфичния футуристичен дизайн с ретроелементи.

Да се върнем обаче към цифрите, които са така важни в нашето ежедневие. Clubman II е набъбнал с приблизително 32 см на дължина и с 12 на широчина спрямо предшественика си. По отношение на колесната база пък вече имаме 10 см плюс, а багажникът е нараснал до почти стандартните за един компактен хечбек 360 литра.
Своеобразното „Макси мини“ с 6 врати предлага повече от добро вътрешно пространство и комфорт, предразполагащ към бягство от града. Нещо, от което имат нужда и най-заклетите представители на градската джунгла.

Зад волана на Clubman може да се настани удобно и мъж с ръст от 190 см. Това обаче няма да е за сметка на мястото за пътника до него. От Mini казват, че новият им представител е социално животно, което остава винаги свързано. То разполага със системата Mini Connected, която осигурява достъпа до социалните мрежи и така важната музика. Освен това технологията дава информация за шофирането, позволява ви да сваляте приложения в автомобила и др. неща, с които модерният човек е свикнал.

Целия тест можете да прочетете в новия брой на списание "Авто Труд"

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Американският певец Бари Манилоу ще се оперира заради рак на белите дробове
Енрике Иглесиас стана татко за четвърти път (Снимка)
Жена твърди, че е биологичната майка на Майли Сайръс
5 автентични коледни рецепти с модерен прочит
Карла Бруни: Приключих хормоналната си терапия след диагнозата за рак

Напишете дума/думи за търсене