"Фейсбук" създава нова спортна платформа

Снимка: Pixabay

"Фейсбук" се насочва към спорта с нова платформа, наречена Facebook Sports Stadium, която ще предоставя новини в реално време, популярни публикации от фенове, статистики и коментари на експерти, предава Ройтерс.

“С 650 млн. спортни фена, "Фейсбук" е най-големият стадион на света”, написа компанията в своя публикация, с която обяви новата си услуга.

Facebook, която през септември обяви, че има средно 1,01 млрд. активни потребители дневно, ще отчете финансовите си резултати за четвъртото тримесечие в сряда, 27 януари.

Спортната платформа се явява опит да посегне към територията на Twitter. Микроблогинг сайтът е много популярно място за публикуване на новини и коментари в реално време, докато текат различни спортни прояви.

Майкъл Арън Фликър, президент на базираната в Ню Йорк маркетингова компания XenoPsi, заяви, че новият продукт е опит на Facebook да “улови” моментната ангажираност на потребителите.

“Те не разполагат с това парченце от пъзела”, коментира той. “Предизвикателството за Facebook е, че има много общности като Facebook Sports Stadium. Това не е уникално предложение”.

Facebook Sports Stadium в момента покрива само американски футбол и се появява в навечерието на Super Bowl, която ще се проведе на 7 февруари. Но платформата ще подкрепя и други спортове, включително баскетбол и футбол в бъдеще, обяви компанията. Услугата може да бъде достъпна чрез търсене на отделен мач.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Американският певец Бари Манилоу ще се оперира заради рак на белите дробове
Енрике Иглесиас стана татко за четвърти път (Снимка)
Жена твърди, че е биологичната майка на Майли Сайръс
5 автентични коледни рецепти с модерен прочит
Карла Бруни: Приключих хормоналната си терапия след диагнозата за рак

Напишете дума/думи за търсене