Audi направи “пълна промяна” на всички версии на модела A3. Популярният германски автомобил се предлага в Европа във версиите седан, хечбек, кабриолет и комби.
Аудито A3 може да бъде оборудвано с асистент за движение в задръстване, който е в състояние да управлява автомобила със скорост до 65 км/ч. Освен това срещу доплащане може да поръчате модернизирана система за смяна на лентата на движение.
Сега базовата версия на модела е оборудвана с еднолитров TFSI бензинов двигател с три цилиндъра с мощност 115 коня. Има и 1,4-литров TFSI агрегат с мощност 150 конски сили. Следва двулитров бензинов мотор, генериращ 190 конски сили. Топ модификацията е с обозначението S3 и е оборудвана с обновен 2-литров бензинов двигател с мощност 310 конски сили.
В гамата от дизеловите мотори влизат 1,6-литров със 110 к.с. и 2-литров TDI агрегат с два варианта на мощността - 150 и 184 конски сили.
Също така A3 Sportback ще се предлага с хибридна задвижваща система. Тя включва 1,4-литров двигател, електромотор и 8,8 квтч литиево-йонна батерия. Сумарната мощност е 204 конски сили. Освен това на разположение има и двугоривна версия A3 Sportback g-Tron с двигател 110 к.с., който може да работи както с бензин, така и със сгъстен природен газ (CNG).
Отвън редизайнерският А3 има различни брони, модифицирана радиаторна решетка и актуализирана оптика. Вътре са монтирани нови по-удобни и ергономични седалки, информационно-развлекателна система с поддръжка за Android Auto и Apple CarPlay с различно меню. Ако си доплатят, клиентите могат да получат също така цифрово арматурно табло с TFT-дисплей с диагонал 12,3 инча.
Audi готви изцяло нов 2.5-литров турбо мотор за спортните си модели TT RS и RS3 Sedan. Агрегатът ще бъде разработен от нулата и няма да има нищо общо със сегашния подобен мотор. Мощността ще бъде около 400 к.с., като с времето двигателят ще се монтира в различни спортни модели на бранда в Европа и Америка.
При седана RS3 моторът ще работи заедно с автоматична трансмисия с два съединителя и 4х4 система, които ще осигуряват ускорение от покой до 100 км/ч в рамките на под четири секунди. Не е изключено 2,5-литровият турбо мотор да се поставя и в очаквания Golf R400, който ще излезе в началото на лятото.
Още много интересни новини от света на колите може да откриете в новия брой на списание “Авто Труд”, който е на пазара от 4 май, сряда. Само
срещу 1,99 лв.
Коментари (0)
Вашият коментар