BMW отбелязва 100 години от създаването си! По този повод баварската компания представи концепцията Vision Next 100. Името говори само за себе си: това е първия бегъл поглед към очакванията на BMW за развитието на мобилността през следващото столетие.
В недалечно бъдеще по-голяма част от автомобилите ще се движат напълно автономно. Хората ще се придвижват с роботи на колела. И какъв е смисълът на съществуването на автомобилите на BMW при такова развитие на нещата? Марка, фокусирана върху хората, които търсят радост от шофирането? Как ще е възможно тези ценности да бъдат пренесени в бъдещето?
Решаващият момент при създаването на BMW VISION NEXT 100 е фактът, че водачът не се качва в анонимно транспортно средство, а в много индивидуален, насочен изцяло към него автомобил. Възможно най-емоционалната връзка между едно BMW и неговия водач трябва да се запази и в бъдеще. В процеса на създаване на BMW VISION NEXT 100 дизайнерският екип на BMW е взел под внимание всички тенденции и технологии, които ще са най-важни според BMW през следващите десетилетия.
Наред с това те са били вдъхновени и от иновациите и дизайна от миналото, като ключов фактор е било нещо, което винаги е било типично за марката BMW: желанието да не се правят никакви компромиси по отношение на ориентацията към бъдещето, технологиите и добавената стойност за клиентите.
BMW VISION NEXT 100 прави своя азиатски дебют в рамките на пътуваща изложба и платформа за събития “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience”.
Коментари (0)
Вашият коментар