Audi представи второто поколение на купето A5, както и неговата спортна версия S5. Продажбите ще започнат тази есен.
Базовата версия на модела, направен на модифицирана платформа MLB, в сравнение със своя предшественик е с 60 кг по-лека блегодарение на използването на повече алуминий в конструкцията.
Купето ще се предлага както с предно предаване, така и със задвижване на всички колела. При 4х4 модификациите задвижването на четирите колела на Audi са нарича Quattro Ultra и се основава на многодисков съединител с електронно управление, а не механичен диференциал Torsen.
В салона има цифрово арматурно табло, като на Audi TT. В базовата конфигурация на Audi A5 се предлагат ксенонова оптика, светодиодни мигачи, мултимедийна система със 7-инчов екран, Bluetooth и контрол на климатроника.
В двигателната гама на A5 влизат два турбо TFSI бензинови двигатели и три турбодизеловови TDI. В базовото оборудване е сменен 1,8-литровия бензинов мотор с мощност 177 к.с. с 2-литров с мощност 190 конся. Същият агрегат е предвиден и в друг вариант, който обаче има мощ от 252 конски сили. Турбодизелите са с работен обем 2 и 3 литра, като най-мощният от тях развива 286 к.с.
Audi S5 е оборудван с 3-литров шестцилидров турбо двигател, който има 354 к.с. т.е. 21 повече от предшественика. От 0 до 100 км/ч тази топверсия на купето ускорява за 4,7 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч.
Трансмисиите за A5 са шестстепенна механична или седемстепенна автоматична S-tronic.
Коментари (0)
Вашият коментар