София определено следва световните тенденции за все по-малко търсене на кабриолети за сметка на така модерните градски псевдо джипове (кросоувъри). Това става обаче по един нетрадиционен начин, който спира дори и върлите привърженици на тези коли да ги карат.
Едва ли някой би отказал да покара или да се повози на класическо Mini с падащ покрив и то с 231 коня под капака. Със сигурност ще ги откаже обаче прахта от улиците и задушаващия отровен дим, излизащ от возилата в столицата (болшинството с махнати или откраднати катализатори). За кой ли път пиша, че София е може би най-прашната и мръсна столица в Европа и задавам риторичния въпрос - толкова ли е скъпо улиците да се измият и да се поддържат след това? И не е ли по-скъпо да се дават милиони левове за лекарства за многобройните болести от това, което се носи във въздуха в града под Витоша? Като че ли властимащите не дишат същия въздух като нас...
Както и да е. Иначе в новия брой на "Авто Труд" освен теста на Mini кабрио, може да прочетете за пробното шофиране и на възкръсналия Fiat Tipo, който вече се прави в турския град Бурса. Този брой е пълен с още много любопитни новини за нови модели, индустрията, история, Формула 1, мотори...
Приятно четене!
Коментари (0)
Вашият коментар