Renault обнови най-мощния си и спортен модел Clio RS. Както и преди колата се предлага с три варината на окачването - Sport, Cup и Trophy. При базовото шаси, което с най-меки пружини, се предлага със 17- или 18-цолови джанти. вторият е с 18-цолови, а най-твърдият и спортен е с намалено с 20 мм окачване отпред и 10 мм отзад.
За най-мощната версия Trophy може да се поръча и изпускателна система на словенската тунинг компания Akrapovic, направена в духа на най-екстремната версия - концепта Clio RS16.
Новото Clio RS се предлага с избор от два бензинови двигателя (200 и 220 к.с.) при версията Trophy, свързани към 6-степенната EDC автоматична трансмисия с двоен съединител и с монтирани върху волана планки за смяна на предавките.
Мощният 200 к.с. двигател се предлага с шаситата Sport и Cup, докато версията с 220 к.с. може да се избере за варианта Trophy. Версията Trophy 220 е способна да победи всички останали автомобили в класа си, ускорявайки от 0 до 100 км/ч за само 6,6 сек. 14,5 сек пък трае спринтът от място до 400 метра, докато максималната скорост е 235 км/ч.
Clio RS предлага също и безпрецедентен за сегмента пакет от оборудване, включително Launch Control, система RS Drive, която дава възможност за избор между три режима на движение (Normal, Sport и Race). Има и хидравлично компресирани стопери за поемане на неравностите на пътя, разработени от Renault Sport за ралитата.
Предната част на новото CLIO R.S. е визуално по-широка, като автомобилът е допълнен от многолика LED осветителна технология във формата на кариран флаг, наречен RS Vision. Тази ексклузивна технология, която за първи път се пробва в Clio RS16, координира светлините за мъгла, завиващите светлини, габаритите, късите и дългите светлини на фаровете, за да подобри видимостта през нощта.
Коментари (0)
Вашият коментар