Samsung: Има проблем с Galaxy Note7, ще компенсираме потърпевшите

Снимка: Архив

Samsung се ангажира да произвежда продукти с най-високо качество и ние вземаме под сериозно внимание всеки инцидент, докладван от нашите клиенти. В отговор на скорошните сведения относно новия Galaxy Note7, извършихме задълбочена проверка и открихме проблем с батерията, съобщават от фирмата в отворено писмо до медиите.

Към днешна дата (1 септември 2016г.) глобално са отчетени 35 случая, като в момента провеждаме задълбочена инспекция с нашите доставчици, за да идентифицираме възможните засегнати батерии на пазара. Тъй като безопасността на нашите потребители е абсолютен приоритет за Samsung, ние спряхме продажбите на Galaxy Note7.

За клиентите, които вече са закупили Galaxy Note7 на пазарите, в които продажбите са стартирали, ние ще подменим тяхното устройство с ново в близките седмици.

Осъзнаваме неудобството, което това може да причини на пазара, но нашите действия са продиктувани от стремежа ни да продължим да предоставяме най-качествени продукти на нашите клиенти. Работим в тясно сътрудничество с нашите партньори, за да гарантираме подмяната на устройства да става по най-лесния и бърз начин.

Официално продажбите на Note7 в България още не са започнали. Ще ви информираме допълнително за ситуацията у нас.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене