PETA стартира кампания, наречена "Грабни си котенце", чиято цел е насърчаване на нюйоркчани да осиновят котки от местни приюти, след като Доналд Тръмп използва подобна фраза, но в доста по-различен контекст, в разговор с Били Буш през 2005 г., предаде "US Weekly".
"Сензацията на тазгодишните избори постави много невидими въпроси на дневен план. Надяваме се този обрат в нашия подход ще накара хората да отворят умовете си за кризата с животните и ще отворят домовете си за котенце от приют", сподели президентът на PETA Ингрид Нюкърк.
Непартийната реклама представлява очарователно сънено коте с лозунга над него в червено, бяло и синьо.
Кампанията ще дебютира в Манхатън преди изборния ден във вторник, 8 ноември, за да призове хората да се приемат в домовете си едно от 20 000 котки, които биват оставяни в приюти в Ню Йорк всяка година.
Коментари (0)
Вашият коментар