Ако ролята на главната героиня Норма Дезмънд в току-що нашумялата премиера на „Булевардът на залеза” в Музикалния театър, можем да наречем грандиозна, в произведението на Уебър има една друга по-малка по натовареноист в драматургията женска роля, тази на Бети. Но тя има в концепцията на режисьора противоположни задачи.
Силно контрастна на протагоностите, Бети на Весела Делчев e изведена в спектакъла като лирична, волева и дълбока в душвеността си героиня. Мила и елегантна, но борбена и чуствителна, влюбена в професията си млада сценаристка, Бети контрастира в постановката с динамичната си игра и страстта в поведението си и обичаща искрено, докато стига и до крайното разочарование в надеждите си.
Толкова сила и енергия има в нежното тяло на тази героиня, раздвоена между любовта и дълга. Тя напълно покрива вокално-актьорската си задача и постига своя връх и стремеж към съвършенство, наградени от бурните аплаузи на публиката в края на спектакъла, но също изразявани с възторг и по време на сцените с Джо, отличен изпълнител и мотора в хомогенното действие на режисурата, създавано във епизодите от виртуозни сцени с останалите изпълнители ( Деница Шопова и Калина Ангелова в ролята на Норма и Христо Сарафов в ролята на Макс ).
Изключителна драматичност се изисква от Весела Делчева, която особено ярко и емоционално постига цялата палитра от певчески багри във водовъртежа на финалната морална деградация на Джо. Въпреки усилията си , тя не успява да го спаси от отмъщението на Норма, която без никакво колебание убива своя фаворит.
Коментари (0)
Вашият коментар