Десертите, от които не се пълнее (+рецепти)

Започваме с уговорката, че няма храна, която ще ни държи стройни, здрави и красиви, ако упорито се тъпчем с големи количества от нея. С нищо не бива да се прекалява, най-малко със сладкишите, но пък точно затова всички толкова ги обичаме! Предлагаме ви няколко начина да ги оставите в менюто си, без да ви се отрази драматично върху фигурата.

1 Внимавайте с плодовите сокове. Когато изцедим плода, ние го лишаваме от фибрите му, а това покачва гликемичния индекс, което от своя страна създава чувство за глад.

2 Не вярвайте на всичко, което пише на етикетите. Производителят може да е сложил голям надпис „без захар“, но ако се зачетете в малките букви, може да откриете, че в продукта има захароза, тръстиков сироп и други синоними или заместители на захарта, които носят същия брой калории. И забравете за подсладените газирани напитки. Много по-добре е вместо тях да хапнете малко черен шоколад.

3 Приготвяйте десертите с повече подправки и все по-малко захар. Подправките в сладкишите са кората на лимоните и портокалите, ванилията, есенциите, канелата, джинджифилът и т.н.

Целия текст четете на mila.bg

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Лили Иванова подари букет от бели рози на Мариус Куркински
ТЕСТ: Споделяте ли прекалено  много за себе си?
Френски актриси обвиняват режисьори в сексуален тормоз
Журналист създаде инфлуенсърка с AI, 9 й предложиха романтична връзка
Ернестина Шинова и Андрей Слабаков станаха баба и дядо (Снимка)

Напишете дума/думи за търсене