Вторият вторник на месец Октомври е посветен на собствениците на бизнес. Защото те не само притежават бизнес, те живеят с него.
Инициативата на МЕТРО е под мотото " Време е да поставим собствения бизнес в светлините на прожекторите“, за да покажем това, което го прави специален.
"24 часа" е медиен партньор и всеки ден до 10 октомври ще публукува в специална рубрика на онлайн изданието си интервюта с предприемачите.
За да ги подкрепи в израстването им, МЕТРО Кеш енд Кери ще Ви разкаже за 50 български предприемачи по масовите канали: телевизия, радио и онлайн, като покаже техните истории и пътя на успеха им.
Втора поредна година над 21 милиона собственици на малкия и средния бизнес участват в Деня на предприемача, като превръщат честването в ежегодно глобално събитие за всички свои клиенти.
Според десетките собственици на бизнес в България, които се включиха в миналогодишното честване, за да си успешен, трябва да си последователен, да намериш лоялен екип и добри партньори.
За МЕТРО е чест да е партньор на българския предприемач!
Рецептите за успеха и цената на собствения бизнес ще ви разкрием в специалната рубрика на "24 часа" - Ден на предприемача.
Коментари (0)
Вашият коментар