Новата Dacia Duster предлага 4 двигателя и версия на газ

Dacia представи новия Duster по време на Автомобилен салон Франкфурт 2017. Емблематичният модел на Dacia е напълно променен и идва с нов дизайн, ново оборудване и изцяло актуализиран интериор. Duster продължава да е просторен, предлага същите офроуд качества и все още е достъпен.

Вътре капацитетът за съхранение на вещи и предмети е увеличен с 5,8 литра до общо 28,6 литра. Дизайнът на много от тези лесни за достъп отделения е променен, за да се улесни допълнително пътуването на борда на Duster, в това число влиза ново 2,7-литрово отделение под пътническата седалка. Новият Duster предлага обем на багажника, идентичен с този на своя предшественик: 445 дм3 за версията 2WD и 376 дм3 за версията 4WD.

Новият Duster се предлага с избор от два бензинови двигателя: SCe 115 (2WD) и TCe 125 (2WD и 4WD), като и двата са свързани с механична скоростна кутия. Налични са и два дизелови двигателя: dCi 90 (2WD) и dCi 110 (2WD и 4WD), които също са свързани с механична скоростна кутия, макар двигателят dCi 110 (2WD) да може да се свърже с автоматична трансмисия EDC. Версията LPG (на газ) със 115 коня също се предлага като опция.


Всъдеходът има ъгли на заход и отход от съответно 30 и 33 градуса, които са гарант за истински офроуд способности. Пътният просвет пък е 210 мм. Колата е дълга 4,3 метра и шорока 1,8 м.

Автомобилът е оборудван с камера с различни перспективи, която обединява четири камери (една отпред, по една от всяка страна и една отзад). Системата позволява на водача да следи зоната около автомобила и да маневрира абсолютно спокойно, когато шофира. Тя е полезна и по време на паркиране и се активира автоматично, когато включите автомобила на заден ход. Може да има и контрол за спускане по наклон (HDC) и асистент за потегляне по наклон (HSA), които улесняват шофирането на наклонен терен. За офроуд ентусиастите, 4Х4 мониторът обединява компас и известява в реално време водача за ъгъла на наклон на автомобила.

Duster е по-безопасен благодарение на подсилената си рама, новите рамки на седалките, въздушните завеси и автоматичното включване на фаровете – характеристики, които никога до този момент не са били внедрявани в гамата на Dacia. Междувременно електрическото сервоуправление на волана улеснява маневрирането в населените райони или при офроуд шофиране. На асфалтирани пътища, новият Duster предлага особено комфортна визия благодарение на първокласните си динамични параметри.

Новият Duster се предлага и с предупреждение за сляпата точка (BSW). Четири ултразвукови сензора, разположени във всеки ъгъл на автомобила, засичат всички останали автомобили, включително мотоциклети и камиони, приближаващи отзад или отстрани. Предупредителна светлина мига в страничното огледало, ако е засечена опасност.

Новите седалки са по-лесни за регулиране и обгръщат тялото. Седалищната част е с 20 мм по-дълга. Шофьорската седалка идва с подлакътник, регулиране на лумбалната опора и нова система за регулиране на височината (60 мм). Новата тапицерия се отличава с комфортна и модерна 3D тъкан и контрастен шев.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене