Автосалон София 2017: Peugeot показа големия кросоувър 5008

Новият 7-местен SUV Peugeot 5008 бе представен на автосалона в София. С него френската марка оформя пълната си SUV гама. Отличното представяне на 2008 и признанието на 3008, който беше избран за автомобил на годината в Европа за 2017 г.,са предпоставка за успех на новия 5008.

5008 е възприел всички характеристики на силуета на големите кросоувъри: вертикална предница,дълъг, хоризонтален преден капак,висока средна линия, широки предпазни арки на колелата, големи колела, увеличен просвет, оформени покривни рейки.


Междуосието от 2,84 м на пежото го прави най-удобният SUV в сегмента C. Peugeot 5008 предлага най-големия най-големият капацитет на багажника в категорията си: 1060 литра в конфигурация 5 места. 5008 представя и най-доброто съотношение дължина/обем на багажник в своята категория.


В 5008 Peugeot отново интегрира новата концепция PEUGEOT i-Cockpit. Воланът е още по-компактен, с променен дизайн с две плоски части, за да бъде още по-лесен за хващане и да позволява на водача максимална видимост и пространство за краката.
Инструменталният блок на дисплея на нивото на очите се появява на 12,3-инчов цифров екран с висока резолюция и футуристична графика. Той може да бъде напълно конфигуриран и персонализиран. Големият 8-инчов сензорен екран прилича на таблет, инсталиран в центъра на бордното табло, и е оборудван с капацитивна технология за по-добра реакция и практичност.


Но усъвършенстването на i-Cockpit не свършва дотук. Само с едно натискане на специален бутон, разположен до лостчетата се активира i-Cockpit Amplify, благодарение на който се избира между два режима Boost и Relax, които променят атмосферата в купето.


Тези два режима могат да се персонализират чрез промяна в яркостта на околното осветление и цвета на екраните и чрез ароматите от дифузера на парфюм и чрез активирането на Driver Sport пакета за по-интензивни усещания при шофиране.
Peugeot 5008 е оборудван с най-новите версии на двигателите PureTech и BlueHDI. 5008 има автентични офроуд възможности, благодарение на Advanced Grip Control.

Тази усъвършенствана система за контрол на сцеплението използва оптимизиран контрол на сцеплението с пет нива (Стандартен, Сняг, Офроуд, Пясък, ESP OFF), управляван от бутон на централната конзола, специални гуми, 18-инчови M+S (Кал и Сняг); Hill Assist Descent Control (HADC) – функция асистент за слизане по наклон, която дава идеален и напълно безопасен контрол над автомобила и пътя му по стръмни склонове. Иновацията в системата е, че тя може да поддържа движение на автомобила с много ниска скорост (3 км/ч).

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене