Кралското семейство е по-богато от всякога и допринася 1,8 милиарда паунда за британската икономика всяка година.
Другите 42 млрд. паунда идват от обезщетенията, оценени от материални актове като туризма и търговията.
Констатациите показват също, че поради влиянието си върху туризма, медиите и други индустрии, икономиката на страната се увеличава с 1,76 млрд. паунда всяка година, пише "Дейли Мейл".
Поддържането на Кралското семейство е около 292 млн. паунда годишно, което се равнява на 4,50 паунда на човек.
Ако британската монархия беше бизнес – тя щеше да бъдете третата по големина в света след Гугъл и Майкрософт. Изпълнителният директор на компанията, която показа доклада за доходите на Кралското семейство, споделя: „Монархията им е национално богатство на Великобритания, както символично, така и икономически."
Особено в ерата на Брекзит, Великобритания може да разчита на кралската дипломация, за да улесни търговските отношения с британската общност и останалата част от света.
Кралското семейство привлича милиони туристи всяка година. През 2016 година 2,6 млн. туристи са посетили Бъкингамския дворец, замъка Уиндзор, двореца Холирудхаус и други важни кралски атракции.
В доклада се предвижда, че общото увеличаване на сектора е учудващо 550 млн., което допринася за туризма, включително продажбата на стоки, най-голямата от ползите, генерирани в монархията.
Приносът на монархията към медийната индустрия и изкуствата се оценява на 50 млн. паунда, поради "мистичността и популярността" на телевизионните предавания, включително "Виктория" и "Короната".
Въпреки че не са стриктно свързани с Кралското семейство, британските марки също могат да се възползват от тях, туй като много чужди клиентски групи придават на асоциацията на британството статут на повишаване с кралския начин на живот.
Въпреки че кралските обиколки официално са предназначени само за укрепване на дипломатическите отношения, те често са придружени от икономическа и търговска делегация, провеждаща кампании за многомилионни сделки и популяризиране на най-добрите британски продукти и услуги.
По време на посещението си в Германия и Полша през юли херцогът и херцогинята на Кеймбридж взеха участие в специално стартиращо събитие във Варшава, в което се появиха британско-полски технологични връзки, а в Хамбург те популяризираха британско-германската година на науката.
Превод и редакция: 24 часа онлайн
Коментари (0)
Вашият коментар