Аналитичната фирма за видеоигри DeltaDNA написа на своя сайт, че създателите на мобилни игри са по-заинтересовани да привличат дамската аудитория, тъй като тя е склонна да харчи повече пари, в сравнение с мъжката, предаде БТА.
От направените анализи проличало, че 4,5 процента от представителките на нежния пол са готови да заплатят пари, за да играят на любимата видеоигра на мобилното си устройство.
При мъжете този процент е по-нисък - 3,3 на сто. В парично изражение средно дамите харчат за игри 1,57 долара, срещу 1,09 долара за мъжете.
Според направените анализи жените са с 44 процента по-ценни за разработчиците, отколкото мъжете. Жените предпочитат игри в стил казино и ребуси, докато мъжете се увличат повече по бойните и стратегическите заглавия.
Коментари (0)
Вашият коментар