След трите бензинови модификации на новия Cayenne, от Porsche се похвалиха и с модификацията E-Hybrid. Хибридният модел за кросоувъра е взет от модела Panamera 4 E-Hybrid, но бензиновият мотор и трансмисията за смяна на предавките са различни.
Porsche Cayenne E-Hybrid разчита на турбодвигател V6 с обем 3 литра и мощност 340 коня от базовата версия на джипката. Между агрегата и 8-степенният автомат е монтиран електромотор с мощност 136 коня.
Така общата мощ
става 462 конски
сили и 700 Nm
въртящ момент
вместо 416 к.с. и 590 Nm при хибридния кайен от миналото поколение. както и преди литиевойонната батерия с течно охлаждане е разположена на пода на багажника, като нейният обем е увеличен от 10,8 до 14,1 квтч. Зареждането от битов контакт отнема почти 8 часа, но има възможност и за бързо пълнене чрез специални станции.
Основната характеристика на новата хибридна инсталация е различната логика за управление на двата двигателя. Електрическият мотор влиза в действие от самото начало на потегляне на автомобила и не се отдръпва, дори когато са включени най-крайните режими на управление на електрониката. И ако в повечето настройки системата се опитва да поддържа заряда на батерията, в най-екстремния режим Sport+ се разрешава почти напълно разреждане на акумулатора. По този начин кросоувърът ускорява от място мигновено, като един истински електрически автомобил.
Хибридният гурмански кросоувър с внушителното тегло от 2295 кг дърпа от 0 до 100 км/ч за 5 секунди, а максималната му скорост е 253 км/ч. Предишният хибрид е по-бавен при спринта с 0,9 сек, а максимално може да вдигне 243 км/ч. Само при електрически режим този Cayenne вдига от място до 60 км/ч за 6,3 сек.
Само на ток с напълно заредена батерия Cayenne E-Hybrid може да мине до 44 км и да вдигне максималните 135 км/ч.
Турбодвигателят е свързан чрез отделен съединител, който сега е с електромеханично задвижване вместо предишния електрохидравличен и работи по-бързо.
Обявеният среден
разход на гориво
от 3,2-3,4 л/100 км,
в зависимост от гумите, със сигурност във всекидневието едва ли може да бъде постигнат.
Дистанционно от смартфона може да пуснете и да контролирате климатроника. За първи път в автомобил на Porsche се появява и Head-up дисплей. Кросоувърът също така разполага с масажни функции и отопление на предните кресла, адаптивен круиз контрол Porsche InnoDrive, както и 22-цолови джанти. Външно хибридната версия се отличава от традиционната с капачката за зареждане на електрическата батерия и зелените спирачни апарати.
Коментари (0)
Вашият коментар