СЮЖЕТЪТ НА “СИКАРИО 2: СОЛДАДО”
След няколко години пауза продуцентите на “Сикарио” се сетиха, че спечелиха $ 85 млн. от разпространението на лентата по света, и пуснаха продължението. То върви със заглавието “Сикарио 2: Солдадо”. Екшънът е пак на мексиканската граница на Щатите, където ври и кипи. Лошата новина е, че наркокартелите развиват нов трафик - на терористи. Добрата е, че в борбата си с тях агентът на ФБР Мат Грейвър (Джош Бролин) може отново да разчита на помощта на митичния герой Алехандро (Бенисио дел Торо).
Режисьор: Стефано Солима
В ролите: Бенисио дел Торо, Джош Бролин, Катрин Кийнър, Изабела Монър и др.
Тод Макарти,
The Hollywood Reporter
Продължението на “Сикарио” се разкрива като динамична екшън драма, макар че губи звездата си Емили Блънт. Факт е, че то поддържа високо напрежение и драматични обрати, които биха му осгурили солиден комерсиален живот. Историята започва на американската граница с Мексико с нощна сцена в стила на брилянтните нощни кошмари от виртуалната реалност на Иняриту – докато американските власти очакват мигранти през пустинята, един мъж ги вдига във въздуха. По същото време в Канзас Сити 4 младежи взривяват бомба в магазин, убивайки мнозина. Научавайки, че всички бомби в тези произшествия идват от Мексико, агентът на ФБР Мат Грейвър (Бролин) търси адвоката Алехандро (дел Торо), чието семейство бе убито от наркобарон в края на първия филм, за да му помогне в новата ситуация.
Питър Дибрюж,
Variety
Напрегнат, груб и шокиращо безмилостен, Soldado няма да заинтересува хората, които мечтаят за по-добър живот в САЩ. Поне не повече отколкото “Рамбо: Първа кръв 2” се погрижи за жертвите от кръвопролитието при Май Лей. Вярно е, че филмът е сериозен поглед към проблема с границата между Мексико и Щатите, но по-скоро допринася за каузата на привържениците на схващането анти-Тръмп, че една стена на границата няма да разреши абсолютно нищо. Така се открива поле за прилагане на правилото “Никакви правила този път”, където вече няма позитивни герои. Но трябва да се съгласим, че дебютът на режисьора Стефано Солима, който се прочу с грапавия италиански тв сериал “Гомора”, много наподобява стила на модерните уестърни от запазената територия на Кевин Костнър.
Коментари (0)
Вашият коментар