Красива дама организира истинско състезание насред Ню Йорк, издържано в стила на "Игрите на глада", пишат изданията "Индипендънт" и "Слейт".
Наташа, която се представя като двайсетгодишна актриса, модел, певица и пътешественичка, използвала мобилното приложение за срещи Тиндър, за да си устрои среща на площад Юниън скуеър в Ню Йорк. Тя обаче си уредила среща не с един, не с двама, а с над хиляда мъже. Всеки един от тях обаче не знаел, че срещата ще бъде истинско стълпотворение и си мислел, че ще е на четири очи с красавицата, предава БТА.
Когато мъжете се появили в уречения час на площада, те установили, че галантната среща се е превръща състезание, което на всичко отгоре било снимано. Наташа се била качила на сцена насред площада и подела оттам разговор чрез микрофон с изумените претенденти. Тя им казала, че победителят в надпреварата, ще получи правото да излезе с нея. После приканила мъжете да се подредят в редица пред сцената и започнала да изброява редица критерии, на които те трябва да отговарят, за да се класират на финала на състезанието. Първо ги попитала кои са под 1,78 метра и така бройката намаляла. След пресяването по всички критерии останали само осем мъже. Тогава Наташа им наредила да направят 30 лицеви опори, да се надбягват и накрая да се аргументират в рамките на една минута защо според тях трябва да спечелят.
Оказало се накрая, че всичко това е инсценирано от компания, нарекла се Робърт Блис Криейтив, специализирана в интернет маркетинга и работила с Моторола, Проктър енд Геймбъл, Амтрак и др. Компанията произвеждала клипове, които ставали хит в мрежата и поставяли рекорди по гледаемост.
Инициативата обаче не се харесала на някои от мъжете, явили се на импровизирания конкурс на Юниън скуеър. Един от тях, дошъл от друг щат, дори се опитал да атакува Наташа, но тя бил пазена от бодигардове.
От компанията зад инициативата казват, че в скоро време ще разкрият какъв е бил точният замисъл на състезанието на Юниън скуеър.
Коментари (0)
Вашият коментар