Революционна електрическа BG кола с 3 размера на купето

снователят на българската автомобилна компания SIN Cars Росен Даскалов разкри първите подробности за изцяло новата разработка за градска мобилност, наречена Sin L City.

Eлектрическият автомобил представлява многофункционална концепция с модулна тръбна конструкция, която може да бъде персонализирана според клиентското предпочитание в три основни дължини - 3, 3,5 и 4 метра. В зависимост от избраната от трите налични версии платформа, в интериора на електромобила

могат да намерят

място 2, 4 или

6 души,

а в конфигурация търговски автомобил вариантите варират от стандартен пикап до строго персонализирани решения за бизнес употреба.

По отношение на задвижването Sin L City също предлага няколко варианта - с един или два електромотора и различни видове интегрирани в пода батерийни блокове. От компанията обещават също така автономност от 600 километра. Допълнително предимство може да бъде постигнато и чрез интегрирането на соларни модули в тавана на превозното средство.

С ограничена до 70 км/ч максимална скорост на движение и благодарение на модулната си тръбна платформа Sin L City може да бъде изпълнен и с изцяло електронно управление (drive-by-wire), което намалява присъствието на механични връзки в кормилната система, допълнително намалявайки експлоатационните разходи. Използването на стандартно управление с волан, педали и седалка ще бъде предвидено да бъде заменено лесно с електрохидравлична система за управление и спиране. Колкото до структурата на шасито на автомобила, то е аналог на електрическите автобуси на китайската компания BYD.

Според Даскалов Sin L City разполага с всички предпоставки

да бъде произвеждан

в България

Благодарение на модулната си конструкция сглобяването му в която и да е страна по целия свят също не би трябвало да представлява проблем.

Регистрираната в Англия и България фирма Sin Cars на известния български предприемач и бивш състезател Росен Даскалов показа през март и първия си хибриден автомобил - Sin S1, също конструиран на модулна база. В различните възможности за промени шасито си остава същото, а всичко останало – видът на купето, силовият агрегат и интериорът са по избор на клиента.

Конфигурацията на колата може да се променя в процеса на нейната експлоатация. През лятото Sin S1 може да е кабриолет или родстър, а през есента и зимата - спортно купе. На пистата това ще е мощна бегачка, а след напускането й автомобил за ежедневна употреба.

Новият модел ще се прави не само в Европа, но и в Щатите, където компанията Sin Cars е регистрирана като дребно сериен автопроизводител и може да прави и продава до 325 машини годишно.

Двигателната гама на Sin S1 е с четири варианта – първият е бензинов с турбомотор с обем 2 литра (255 к.с., 434 Нм). Вторият е с атмосферен двигател 3,5 литра (365 к.с., 570 Нм). При първия вариант класическото упражнение 0-100 км/ч става за 2,8 секунди, а при втория - за 2,5. Третият вариант е с хибриден силов агрегат, като е добавен към турбомотора електродвигател с мощност 120 к.с. и акумулатор за захранването му с капацитет от 24 кВтч. Четвъртият е чисто електрически – само с електромотора и пробег с едно зареждане от 200 км.

След изложението в Женева журналистите от английския вестник “Телеграф” определиха S1 за най-грозната кола на салона. Истината е, че този тип автомобили, които се правят и от фирми като Сatеrham от много отдавна, могат да променят вида си, като се сменят панелите на купето, а се използва една и съща тръбна конструкция. Така че при S1 всичко остава на въображението и желанието на клиента, за което той ще плати най-малко 49 000 долара - толкова струва въпросната кола на русенския бизнесмен Росен Даскалов.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене