Китайската развлекателна индустрия се радва на особено внимание на провеждащия се в Кан фестивал за телевизионно и филмово съдържание MipCom, предаде bulgarian.cri.cn.
Мероприятието събира на едно място телевизионни студия и компании от целия свят, улеснявайки сделките с програми и формати за международно разпространение.
Китай е почетна гост страна на тазгодишното издание и близо 60 китайски телевизионни и филмови компании ще взеха участие на четиридневния фестивал.
Едно от новообявените партньорства на MIPCOM е подписаното от БиБиСи и китайската компанияTencent споразумение за копродуциране на природонаучната поредица „Dynasties".
Също така, китайска версия на хитовия британски сериал „Broadchurch" ще бъде създадена, след като холандската продуцентска компания Endemol Shine China подписа сделка с Blue&White&Red Pictures и Cloudwood.
На мероприятието, Фан Уейпин, заместник директор на Държавната администрация за радио и телевизия на Китай каза: „С бързото развитие на китайската икономика и общества, културната, телевизионна и филмова индустрия успоредно започна да просперира. Международният обмен и сътрудничество са изключително активни."
Лорин Гарод, директор на Reed MIDEM, организатор на изложението каза: „Очакваме тенденцията за износ на китайско съдържание към международни територии да се засили през следващите две три години"
Според доклад на IHS Markit, Китай е похарчил 10.9 милиарда долара за телевизионни програми през 2017 г.
Коментари (0)
Вашият коментар