Български ученици създадоха рекламни кампании за световни марки

Победителка в ученическия конкурс за реклама получава наградата си. СНИМКА: Dentsu Aegis Network България

Три рекламни проекта на български ученици ще бъдат използвани в маркетинговите кампании на едни от най-големите български рекламодатели у нас. Те бяха избрани измежду екипите на 338 ученици от седми и осми клас от 7 български училища, които участваха в първото издание на социалната инициатива The Code у нас. Тя подготвя учениците в прогимназиален и гимназиален курс за възможностите на дигиталната икономика.

Победителите са учениците от Националната финансово стопанска гимназия, 19-о СУ “Елин Пелин” и 23-о СУ “Фр. Жолио-Кюри”. Три седмици те, както и останалите участници са обучавани от ментори от Dentsu Aegis Network България и Isobar Commerce, за да създадат истински маркетингови кампании и социален проект в сферата на електронната търговия.

Наесен ученическите идеи ще бъдат реализирани като част от истински кампании на рекламодателите, които се включиха и подкрепиха инициативата.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Победителката от "Ергенът" Даниела Рупецова: Не съм преписвала в книгата си
Първо Джулай в 5,31 ч, после на работа
Иван Лечев: ФСБ спечели "Грами", не ни пуснаха до Америка, за да я получим
Бионсе прекъсна шоуто си, за да не падне от червен кадилак във въздуха (Видео)
Бързо отслабване за заети хора

Напишете дума/думи за търсене