Емблематичното шоу на „Викториас сикрет“ казва сбогом на телевизионните зрители

СНИМКИ: РОЙТЕРС

Ежегодното модно шоу на „Викториас сикрет“, известно с инкрустираните си с бижута-сутиени и супермодели с огромни ангелски крила, се сбогува с телевизионния ефир, информира „Ройтерс”.

Причината е, че компанията-майка „Л Брандс“ иска да развива бранда, а в това се включва промяна на концепцията. Те съобщават, че чрез спиране на излъчването ще преобърне идеите на бизнеса си.

„Решихме да преосмислим традиционното модно шоу на „Викториас сикрет“. Гледайки напред, не вярваме, че телевизионното излъчване е правилната форма на представяне", се казва в съобщение, изпратено до служителите от главния изпълнителен директор Лес Уекснър.

Решението е вследствие на нарастващата критика на към телевизионното предаване, в което участват модели като Джиджи Хадид, Кендал Дженър, Алесандра Амброзио и Лили Олдридж, дефилиращи в оскъдно бельо – колкото секси, толкова и недосегаеми.

Телевизионната аудитория на шоуто спадна през последните няколко години.

Декемврийското шоу през 2018 г., излъчено по ABC, беше наблюдавано от 3,3 млн. американци, в сравнение с 12 млн. през 2001 г., когато за първи път е излъчено по телевизията.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
FOMO: Когато страхът да не изпуснеш нещо се превръща в болест
Галерията на дъщерята на принц Андрю нарушила санкциите срещу Русия
Крис Айзък и Wicked Games най-после на живо у нас
Парис Джаксън: Дрогата съсипа живота ми
Вещи на "Ролинг стоунс" могат да бъдат продадени на търг за 1,3 милиона долара

Напишете дума/думи за търсене