6 начина за справяне с болката във врата

снимка: Pixabay

10 процента от хората страдат от болка във врата постоянно, а 65 на сто - от време на време. Най-честите причини за това са прекалените тренировки, лоша поза за спане или седенето в една поза твърде дълго време, както и високите нива на стрес.

Ето 6 начина за облекчаване на болката във врата.

За остра болка: Торба с лед

Сложете торба с начукан лед за 15 мин върху врата. Студеното ще помогне, ако има и подуване. Не слагайте леда направо върху кожата, за да не предизвика измръзване и раздразнение.

За хронична болка: Влага и топлина

Загрейте торбичка с ориз или жито за 2 мин в микровълновата и я сложете за 15 мин. на врата. Правете това веднага след събуждане. Топлата вана също помага. За по-добри резултати може да сложите в нея английска сол или магнезий. Успокояват мускулите и сухожилията.

За останалите начини четете тук

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Лев Толстой: Щастието не зависи от външните неща, а от начина, по който го виждаме
Бейби бумър нокти. Какво представлява тази тенденция в маникюра?
Характеристики на 5-те вида лидери
Ефектът Ромео и Жулиета - отнася ли се за вас?
Лъчезар Чоткин е големият победител в Hell's Kitchen

Напишете дума/думи за търсене